onverwachts gestript

he meiden, vandaag 39 weken en bij de verloskundige controle gehad, alles was goed, maar toen ik vertelde dat ik het weinig voelde bewegen, alleen als ik prode zeg maar, werdt ik door gestuurd naar het ziekenhuis, ( moest morgen toch er heen voor soort intake wegens de antibiotica die ik krijg voor streptokokken) voor een hart filmpje, nou die van goed, 120/160 toen echo alles was goed,

maja toen zeiden ze gaan je ff toucheren kijken of je al ontsluiting heb en of je baarmoeder soepel is, en werdt eventueel gestript, bleek dat ik al 1 cm ontsluiting had en werdt ook ff gestript en hadden gelijk 2 cm van gemaakt,

Nou 1 ding was geen pretje heb ff zitte janken ( sorry beetje kinderachtig) maja is gebeurd, shake nog ff na,

Ik kan binnen 24 uur weeen krijgen , zo niet is me baarmoeder nog niet aantoe en moet ik zaterdag ff terug als de kleine nog niet uit zich zelf zich laat voelen zeg maar voor een hartfilmpje.

Pfff sorry maar moest het ff kwijt.

liefs

hopen dat het doorzet. hier vandaag ook bij de gyn geweest.baarmoeder was wat verweekt en een toepje ontsluiting.maar hij deed niks. nu is het wel dat door het toucheren ik de hele dag al harde buiken heb en slijm met wat bloed verlies.ik hoop dus dat het doorzet.voel de kleine wel gewoon heel goed.succes meid

he meis, nou hopenlijk mag het voor jou ook beginnen hoever ben je ?

heb vanacht beetje gerommel af en toe flinke pijn maar was geen tijd aan te peilen, nu net wat bloed afscheiding met afvegen dus hopenlijk is dat een teken,

Me lichaam kan nu haast niet ontspannen , is lekker heel gespannen ook al wil ik het, dus ga zo ff de kleine naar school brengen en ff lekker dingetjes in huis doen om te ontspannen ik hou jullie op de hoogte

liefs

hoi mama van sharon, hier sinds gisteren bloed en slijm maar vanmorgen flinke bloedstolsels kwijt. ben nu 37 weken en 1 dag. vanmorgen dus weer naar het ziekenhuis geweest .bloed was van de baarmoedermond en gelukkig niet van de placenta.maar het begin is er alleen heb ik totaal geen weeen.kleine heeft ook bijna geen vruchtwater meer dus mag de medicijnen voor niekolieken niet meer nemen.mocht naar huis om hier weeen af te wachten of als ik kolieken krijg dan wordt ik ingeleid.ben benieuwd.
succes

hey hey, nou vanacht niet geslapen wegens weeen maar om 6 uur stopte het, vanmorgen ziekenhuis voor hart controle, alles was perfect en werdt weer naar huis gestuurd deze verloskundige was een muts en ging echt niet kijken of voelen hoever ik al zou zijn om misschien inteleiden, die van donderdag hadden dat dus wel gezegt maja deze vond niet nodig, ik dacht als ik gelijk kan blijven hoef ik em geen zorgen temaken dat ik te laat ben. Dus ja ben weer thuis om weer aftewachten, bleh hopenlijk gaat het echt door zetten want dit is niks. voel me weer zelfde als gisteren hele veel duizeligheid en emotioneel ik hou me in en sterk wegens sharon wil haar ook niet ongerust maken. hou jullie op de hoogte

liefs

Jeetje het valt niet mee... je moet wel voor jezelf opkomen in het ziekenhuis. Ik ben zelf zwanger van een tweeling en zorg er gewoon voor dat ze het goed nakijken. Woensdag moet ik weer op controle en ik eis gewoon een inwendige echo of toucheren om te kijken of er iets is veranderd. Je kan niet dagen met buikpijn rondlopen, zeker niet als je al een kind (kinderen) hebt. Heel veel sterkte!

Liefs Vic

Terug
Bovenaan