Onverwachts nieuws! 1e IUI

<p>hoi allemaal,</p><p>Ik ben aan het wachten op mijn eerste IUI. Gestart met 1 pil Chlomid per dag. Maandag 12-08 enorm teleurgesteld door teveel eitjes en geen doorgang gekregen voor IUI. Hierna 8 tabletten provera gehad om menstruatie op te wekken en eitjes af te breken. Hierna echt niet ongesteld geworden...</p><p>Vanmorgen een uitgangsecho gehad en toen was er ineens 1 mooi groot ei te zien van 20mm! Direct een afspraak ingepland voor zondag om de inseminatie uit te voeren. Dat had ik zo niet verwacht!</p><p>Herkenbaar voor iemand?? Nog tips tot zondag wat te doen?</p><p>Ik moest bloed prikken en vanavond een spuit pregnyl zetten. Ze bellen straks met de uitslag.</p><p>Spannend allemaal!! </p><p> </p>

Hi!

na ruim een jaar zelf proberen krijgen wij sinds 3 cyclussen een klein beetje hulp. Met ons beide is niks "mis" en zou zwanger worden geen probleem moeten zijn. Helaas na 1,5 jaar nog geen kleintje.
goed, nu hebben we 3 cyclussen pregnyl gebruikt. Dan kunnen we mijn eisprong nauwkeuriger laten plaats vinden en op het juiste moment gemeenschap hebben. Helaas werkt dit voor onze relatie vreselijk. 
bij mijn meting afgelopen maandag aangegeven dat we hier heel erg mee zitten en het liefste willen beginnen met IUI. Ze gaan het overleggen en vrijdag horen we meer. Deze maand dus enkel nog pregnyl en op goed geluk...
hopelijk mogen we starten met IUI, of eigenlijk... hoop ik dat het deze maand raak is en niet hoeft.
zelf naar vragen dus! Het is jouw lichaam en jij voelt t beste aan wat je wilt en waar je aan toe bent. Er is bij mij echt een last van mijn schouders nu we dit hebben aangevraagd. 
doe wat voor jou goed voelt.

succes ❤️

Terug
Bovenaan