onverwachts snel zwanger na de eerste,tweede of derde?!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben moeder van een meid van 3 jaar en 6 maanden.Ik ben beide keren zwanger geworden dmv Clomid.Nu ben ik na de laatste wel weer aan de pil gegaan,maar daar bloedde ik elke keer doorheen,dus nu doe ik het zonder anticonceptie.
We nemen het risico,want een derde is welkom.Alleen gaan we er vanuit dat er weinig risico is.Heb tenslotte niets voor niets Clomid gegeten.Nu heb ik vorige week volgens mij een eisprong gehad en twee dagen ervoor seks.En nu heb ik sterk het vermoeden dat het raak is.Kan helaas pas testen over een week.
Zijn er nog meer vrouwen die iets onverwachts snel zwanger zijn geworden na de laatste spruit?
En wat zijn de ervaringen,want ik ben er nog niet uit of ik er blij van moet worden of niet.

Groetjes Bien

Hoi Sabrien,

Hier ook een mama door middel van clomid. Mijn dochtertje is nu 10 maanden en van haar ben ik in de 3e ronde met clomid zwanger geraakt. Zelf had ik geen (nauwelijks) eisprong. De gyn zei dat het een hormonen kwestie was en nadat ik zwanger zou zijn geweest kon het weer in orde komen.
Nou het is inderdaad in orde gekomen, want vanmorgen had ik een positieve test in mijn handen. Ik ben dus zwanger. Sinds 2 rondes was ik aan het temperaturen, omdat we vorige week de eerste afspraak hebben gehad in het ziekenhuis. En in combinatie met ovutesten wist ik dat ik een eisprong had gehad. Dus die avond geklust en verder niet meer. Toch van die ene keer zwanger geworden!!
Nou hoef ik mij in juni in ieder geval niet te melden in het ziekenhuis, want dan zou ik weer gaan starten met de clomid.
Mijn man en ik zijn er blij mee dat het zo snel gelukt is, alhoewel ik nog erg aan het idee moet wennen. Zelf had ik mij er op ingesteld dat we toch echt weer naar het ziekenhuis moesten.
Veel sterkte met de wachtweken, deze kunnen zooo lang duren. Laat je het nog even weten?

Liefs Jane

HE Meiden,

Het heeft bij mij ruim 1,5 jaar geduurd voordat ik zwanger was van mijn oudste zoon, (zonder medicijnen etc) mede daarom hadden we vrij snel besloten om voor een 2e te gaan, We hadden het idee dat het wel weer lang zou duren. Van mijn 2e was ik na de eerste maand al zwanger.
We proberen nu sinds deze maand om zwanger te worden van de 3e, ben erg benieuwd hoe lang dat gaat duren. Ik verwacht mijn NOD rond 26 mei.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan