Hallo Allemaal,
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik heb nu drie weken geleden ontdekt dat ik zwanger ben. Dit was heel onverwachts en totaal niet gepland.
Maar meer dan welkom en met veel liefde gaan we het verwelkomen.
Wel was het natuurlijk even schrikken en wilden we het eerst niet geloven.
We zijn twee dagen later al naar de verloskundige geweest, want ik wist echt niet hoe ver ik zou zijn. Want mijn vorige menstruatie was ook anders dan anders.
Ik had geen prettige verloskundige, ze deed eigenlijk net of we beide kinderen waren. (Ik ben 22 jaar en m´n vriend 24 jaar). Zijn al 6 jaar samen en wonen nu 1 jaar samen.
Ze deed heel vaag over de zwangerschap en dit heeft mij heel onzeker gemaakt.
Met de vraag naar de verloskundige toe of ik nu daadwerkelijk zwanger was, kreeg ik als antwoord. Je lichaam zegt van wel, maar het kan ook niets zijn. Er kan nog alles gebeuren.
Ik zie je over twee weken om te kijken of het gegroeit is en het hartje klopt.
Mogelijk ben ik eind augustus uitgerekend.
Ik ging dus met een heel vreemd en onzeker gevoel weg bij de verloskundige.
Aanstaande dinsdag mag ik dan eindelijk voor de echo, ik zit dus ontzettend in spanning.
Hebben jullie ervaringen met zulke verloskundige's?
Groetjes
En iedereen genieten hé!!
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik heb nu drie weken geleden ontdekt dat ik zwanger ben. Dit was heel onverwachts en totaal niet gepland.
Maar meer dan welkom en met veel liefde gaan we het verwelkomen.
Wel was het natuurlijk even schrikken en wilden we het eerst niet geloven.
We zijn twee dagen later al naar de verloskundige geweest, want ik wist echt niet hoe ver ik zou zijn. Want mijn vorige menstruatie was ook anders dan anders.
Ik had geen prettige verloskundige, ze deed eigenlijk net of we beide kinderen waren. (Ik ben 22 jaar en m´n vriend 24 jaar). Zijn al 6 jaar samen en wonen nu 1 jaar samen.
Ze deed heel vaag over de zwangerschap en dit heeft mij heel onzeker gemaakt.
Met de vraag naar de verloskundige toe of ik nu daadwerkelijk zwanger was, kreeg ik als antwoord. Je lichaam zegt van wel, maar het kan ook niets zijn. Er kan nog alles gebeuren.
Ik zie je over twee weken om te kijken of het gegroeit is en het hartje klopt.
Mogelijk ben ik eind augustus uitgerekend.
Ik ging dus met een heel vreemd en onzeker gevoel weg bij de verloskundige.
Aanstaande dinsdag mag ik dan eindelijk voor de echo, ik zit dus ontzettend in spanning.
Hebben jullie ervaringen met zulke verloskundige's?
Groetjes
En iedereen genieten hé!!