Onverwachts zwanger, vriend twijfelt

<p>Hoi Dames,</p><p>Ik ben er afgelopen week achtergekomen dat ik zwanger ben. Vandaag ben ik 6 weken. Het was even flink schrikken omdat ik gewoon de pil slik, 23 jaar ben en mijn vriend 25.</p><p>Voor mijn was de schrik minder dan voor mijn vriend, ik ben erg zelfstandig en wil het nieuwe hoofdstuk van mijn leven dan zeker beleven. Mijn vriend daarin tegen, die ziet het niet helemaal zitten. Zijn gevoel zegt meer " niet doen dan wel doen". Ik ben in februari klaar met school en mijn vriend werkt nu en gaat vanaf september een BBL opleiding doen, ook speelt hij in een band en verdient 200 per optreden. Inkomen is er wel. </p><p>Doordat mijn vriend het niet 100% ziet zitten sta ik voor een hele moeilijke keuze. Aan de ene kan heb ik mijn leven natuurlijk anders uitgestippeld en had ik liever later zwanger geworden maar andere kant kan ik voor mijn gevoel geen afstand doen van mijn zwangerschap. Ik wil niet met tegen zin een kindje laten weghalen wat voor mij wel welkom is. </p><p>Zijn er meiden/vrouwen die deze situatie herkennen of zelf hebben mee gemaakt. Ik zit in de knoop met mijzelf. </p><p>HELP</p>
 
Heel erg moeilijk zeg.
Persoonlijk maar dat is mijn mening zou ik nooit een kindje wel kunnen halen.
Het is nieuw leven en o zo bijzonder. Ik weet van iemand die haar kindje heeft weggehaald en kreeg na jaren spijt omdat ze toen geen kinderen meer kreeg....
Praat er met deskundigen over.
Desnoods is het een idee dat je vriend en jij tijdens de zwangerschap/geboorte en erna wat meer afstand nemen.
 
Daarna kun je kijken naar eventuele rolverdeling.
 
Allereerst gefeliciteerd! 
Volg je hart,,
links om of rechts om jij zult met deze keuzen moeten leven..
en als je je gevoel volgt dan zul je wat je ook kiest geen spijt krijgen