Onverwachts zwanger

<p>Wij zijn onverwachts zwanger van de derde. </p><p>De eerste kwam spontaan</p><p>Tweede moest ik het medisch molen in. Ik heb een behandeling gehad en hormonen gespoten. Gelukkig was het meteen raak! Ik heb maar 1 eileider en de kans was zeer klein om zelf zwanger te worden zeiden de gynaecoloog. </p><p>En ineens ben ik zwanger! Ben erg geschrokken hoe dit kan! Ongelooflijk maar zeer welkom!</p>

Gefeliciteerd! :) Maar waardoor was de kans dan zeer klein dat je zelf zwanger zou worden? Ik heb zelf ook maar 1 eileider (door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap begin dit jaar) en het hebben van 1 eileider heeft niet heel veel invloed op je vruchtbaarheid. Beide eileiders kunnen namelijk zowel van je linker als rechter eierstok eitjes opvangen. 

[quote quote=10347801]Gefeliciteerd! ? Maar waardoor was de kans dan zeer klein dat je zelf zwanger zou worden? Ik heb zelf ook maar 1 eileider (door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap begin dit jaar) en het hebben van 1 eileider heeft niet heel veel invloed op je vruchtbaarheid. Beide eileiders kunnen namelijk zowel van je linker als rechter eierstok eitjes opvangen.[/quote]
Klopt, ze zeiden toen dat de kans kleiner was wegens 1 eileider. ?‍♀️ 

Terug
Bovenaan