Onverwachts zwanger

hoi Allemaal, ik ben 21 jaar en ben onverwachts en door de pil heen zwanger geworden. Het was voor mij in het begin onzettend moeilijk om het te accepteren en te begrijpen. Toch hebben mijn vriend en ik besloten om het kind te houden (dit hadden we altijd al besproken) Ondanks dat we altijd gezegd hadden dat we het niet weg zouden laten was het nog een moeilijke periode. Ik ben nu 3 maanden zwanger en begin me nu wat lekkerder te voelen ondanks dat ik wel ontzettend moe ben. we hebben al een echo gehad en daar was onze kleine al 3 cm te groot.

Voor iemand die wat praktische tips tegen de moeheid heeft, deze zijn natuurlijk van harte welcome

Groetjes Nicolle en Matthijs
 
Hoi,

Kan me goed voorstellen dat je flink hebben moeten wennen aan het krijgen van het kindje, maar vind het erg dapper dat jullie het laten komen!

Misschien dat Floradix je iets fitter kan maken. Dit is een natuurlijk voedingsspupplement waar oa veel ijzer in zit. Je mag het nu gebruiken, maar ook na de zwangerschap kan het je helpen opknappen. (toen heb ik het zelf voor het eerst gebruikt)
Het is er in tabletvorm en in een drankje.

Veel succes met alles

Mosy
 
Hallo,
Ten eerst van harte. Ik ben nu 21 weken zwanger en nog steeds moe, misselijk en last van brandend maagzuur. Wat wilt helpen is vooral rustig aan doen en op tijd rusten.
En niet teveel eten, dit wilt ook helpen. Althans bij mij.
Veel plezier met de zwangerschap.
gr.christel
 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Het zal best een hele grote schok zijn geweest, maar gelukkig komen jullie er samen wel uit.
Tips tegen moeheid... voor zover mogelijk: geef je er aan over. Echt gezellig is het niet, als je 's avonds uitgeteld op de bank ligt, of vroeg naar bed gaat, maar het hoort er gewoon bij. Over een paar weekjes voel je je ws. weer fitter (en dan na een paar maanden wordt dat weer minder ;-)) Het hoort er gewoon bij!
Probeer te genieten, veel succes saampjes!

Jaine
 
Hoi Hoi

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wij hebben in precies dezelfde situatie gezeten, wij hebben er ook voor gekozen het kindje te houden. Nu zijn wij trotse ouders ik 21 me man 23 van een onwijs mooie lieve dochter van bijna 4 maanden. Ik wil alleen ff zeggen, geniet van je zw het is zoooo leuk en als je zin heb om te mailen msnen kan je dat altijd doen linto2000us@yahoo.com

liefs linda
 
Hoi, hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn vriend en ik zitten in een soortgelijke situatie. Ik ben ook door de pil heen zwanger geworden. Gelukkig hebben we dit onderwerp altijd besproken en gezegd het kindje 'te houden'. Op dit moment ben ik 16 weken zwanger.
Heel veel suc6 met jullie zwangerschap.

Groetjes en liefs Sofia
 
Terug
Bovenaan