onverwachts zwanger

Hallo allemaal,


19 augustus ben ik gesteriliseerd om zeker te zijn niet meer zwanger te worden.
28 augustus ben ik voor het laatst ongesteld geweest, nu blijkt dat ik 8 weken zwanger ben. Ik heb vanmiddag een echo gehad en alles was goed, wij houden het wel en begin er nu een beetje aan te wennen.

Wie heeft er ook zoiets meegemaakt?

 
Hoi,

Gefeliciteerd met dit toch onverwachte nieuws! Ik kan er niet over mee praten maar weet wel dat jullie kindje er gewoon wilde komen!! Geniet  van je zwangerschap!!

groetjes Odette
 
hoi , bij mij in de fam. heeft een nichtje dit ook gehad de jongste was toen 10 en in plaats van de pil te blijven slikken koos zij ook voor sterilisatie na een tijdje voelde zij zich niet goed ziek en beroerd en ja hooe zwanger geraakt ze was compleet overdonderd had alle babyspullen al weg gedaan maar toch het kindje gehouden echt een nakomertje het kind is nu inmiddels 5 en gaat naar school maar ze heeft zich wel weer opnieuw voor het moederschap opgeofferd en er veel voor in moeten leveren want ze wilde destijds weer gaan werken het gaat allemaal goed maar ze moest erg wennen en als het kindje er eenmaal is dan ben je er toch weer blij mee dat het zo gelopen is was haar ervaring
 
Hallo,

Eind maart vorig jaar ben ik bevallen van een zoon. Een half jaar later bleek ik weer zwanger te zijn. Dwars door de pil heen! Het was wel even schok, maar we waren er wel heel blij mee. We wilde altijd al wel meer kinderen, maar zo snel na de eerste.... Die was nl via de ks gekomen en wilde mijn lichaam eerst rust geven. Ondanks alles waren we wel heel blij dat ik zwnager was. Gewoon iets eerder dan de bedoeling was.

Groetjes,        
Winnie
 
Terug
Bovenaan