Onverwachts Zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik kom er achter dat ik 3 weken zwanger ben, maar in die tussentijd heb ik wel behoorlijk veel bier gedronken...

Is het schadelijk? Ik voel nog steeds wel die uitrekking van mijn baarmoeder, dus is dat een goed teken ?

Hoop een antwoord,Liefs Zenaide

Ik denk dat je je niet te veel zorgen moet maken.
Ik heb nu ruim 38 weken zwanger en ik kwam er achter toen ik 5 weken zwanger was. Heb in die tijd een aantal feestjes en etentjes gehad en ook nog genoeg wijn gedronken.
Het gaat nu heel erg goed en ik geloof niet dat het kwaad heeft gedaan.
Ik zou alleen nu niet meer zo veel drinken......

groetjes

hallo, bedankt voor je reactie...
Me vriend en ik maakten zich veel zorgen!!
we probeerden het lang, het lukte niet... en opeens zonder het te proberen was het raak... ik weet het nu sinds gister... en de heb de afgelopen weken wel wat gedronken... Maar nu geen bier meer !! ik ben ook gestopt met roken!!

heeft iemand nog tips??

Liefs, zenaide

Hoi,

Op bijna elke site voor zwangeren heb je een lijst met wat je niet mag, bijv qua eten.
En als je toch nog twijfelt over je alcoholgebruik breng het dan ter sprake als je naar de verloskundige moet die zijn er voor je als je vragen hebt.

Liefs Tineke

hoi hoi

nou als eerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
over dat alcohol gebruik hoef je je denk ik geen zorgen te maken
en wat knap dat je bent gestopt met roken ik ben ook gestopt toen ik hoorde dat ik zwanger was en ik moet zeggen het is reuze mee gevallen geen afkickverschijnselen haha

nou heel veel succes verder en geniet van je zwangerschap

groetjes patricia

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Maak je niet te druk, bij onze dochter kwam ik er ook pas achter toen ik al bijna 9 wkn zwanger was, voordat we dit ontdekten had ik al zo'n 3x echt teveel alcohol op!
Ik voelde me er ook een beetje naar onder maar de gyneacoloog zei stellig dat de natuur het 9 van de 10 keer dan zelf regelt. Dus als de alcohol echt schadelijk geweest is voor je kindje dan zorgt je lichaam dat het kindje afgestoten wordt en je dus een miskraam krijgt...
Maak je er niet te druk over want stress is het gevaarlijkst voor je kindje!

Liefs L81

hoi,
mijn zwangerschap kwam ook een beetje onverwachts en heb de week voordat ik het te weten kwam ook nog een glaasje gedronken, maar de verloskundige verzekerde me dat het geen probleem was. wel meteen met foliumzuur beginnen of zwangerschapsvitaminen als je het weet he, ik had er al eerder mee willen beginnen deze keer, maar was al zwanger..
Proficiat nog en een voorspoedige zwangerschap!
jasm.

Terug
Bovenaan