Op zich niet gek. Je kindje geeft aan dat hij graag bij jouw wilt zijn. Hij heeft het blijkbaae nodig,om zo alle prikkels te verwerken. Probeer anders eens een draagdoek of (ergonomische) zak. Daarmee kan je die geborgenheid ook geven. Zeker als hij niet drinkt, zou dat een oplossing,kunnen zijn.
Ik typ dit terwijl mijn zoontje, 4 maanden, weer eens aan de borst in slaap gevallen is. Overdag is hij dan niet weg te leggen. Savonds is ook alleen mama goed. Gisteren, meneer niet drinken ik moest plassen. Dus hij ff bij papa, ik,uit,beeld en,huilen. Ik er weer en,bij mij stil. Om na ff te geinen wel te gaan drinken. Blijkbaar de behoefte om erg in de buurt te zijn van,zijn melk? toen hij wat,jonger was clusterde hij wel eens van 19uur tot 24uur. Echt niet constant echt drinken, maar wel bij zijn melk moeten zijn. Geef er aan toe, vanaf 3 maanden wordt het vaak wat makkelijker. Happen ze makkelijker aan, drinken ze wat sneller, minder vaak regeldagen en minder clustergedrag. En dan daarna bereik je een punt dat je denkt hoe makkelijk is het wel niet. Aangezien bijna alles met de borst op te lossen is ? maar het kost wel tijd en energie om dat punt te bereiken.
En melk is vraag en aanbod, dus in exht maar heel zeldzame gevallen is er niet genoeg melk. Zelfs als,je borsten leegvoelen! Zolang jij je,kind als,hij er,om vraagt geeft, is er echt genoeg! Op borstvoeding.com, eurolac.nl, lll kan je veel info vinden. Heb je nog tijd en energie om echt een,boek te lezen dan is het nieuwe borstvoedingsboek een goede! Geniet van de,kleine, zorg goed voor jezelf (lekker wat eten en drinken binnen handbereik tijdens een voeding) en geef er aan toe! Het is echt niet gek wat je kleine doet!