onverzadigbaar!!!!!!!

AAAAAAAHHHH!!!!

Lasse is echt onverzadigbaar, zolang hij wakker is wil hij ook eten...
Van bami tot nasi, van pizza tot pasta, hollandse kost, olijven we kunnen niks bedenken of meneer eet het...

Er is gewoon nog niks wat hij niet lust...en een keel die hij opzet als hij eten ziet en het niet (snel) genoeg krijgt, het is echt verschrikkelijk...

Zijn zus is ook een goede eter maar hij slaat echt alles...

Hoe is dat bij jullie?

Kusss mij

ehm compleet andersom

snaaien ja dat wil ze wel, als papa de katten een boterhamworst doen dan bedelt zij net zo hard en anders pakt ze het wel van de katten af.

maar eten? ontbijt gaat redelijk maar eerst een halve cracker net als mama en dan pas haar pap
lunch alleen zelfde als mama op brood, en staat het nog niet aan dan eet ze lekker niet, tongetje naar buiten en alles valt eruit.
avondeten, nou hmmm als het haar aanstaat, liefst met tv erbij aan en dat wil mama weer net niet. wel liever vers dan potje maar ja mama is errug moe en koken is nog even teveel.
maar koekjes, rozijnen, banaan, toetjes, gedroogd fruitstukjes en alles wat een ander heeft ja dat is wel weer lekker.

drinken gaat wel veel beter!!
avondfles is van 100ml naar 200ml gegaan, dan haalt ze juist in

maar om te zeggen dat ze 3 goede maaltijden heeft? nou er is altijd wel 1 waar ze lastig doet.
eigenwijs ding is het
had papa's koffiemok al te pakken en maar smikkelen
koude koffie gelukkig

o ja demi is ok een goede eter
wil ook alles eten als ik iets heb dan wil zei het ook ookal heeft ze net gegeten.
gister op de verjaardag was het ook een ramp bij iedereen schooien om eten haha
met de lunch had ze een grote krentebol op en wou ze toen nog omas boterham opeten (want oma was niet zo snel als demi)
ze lust bijna alles behalve koude groenten bij het warme eten en fruit bij eten haha ik lust ok geen fruit bij eten alleen zo tussendoor
en tomaat vers vind ze ook niet zo super

drinken doet ze als de beste op het terras drinkt ze zo een flesje appelsap met een rietje leeg..... echt kei snel....nog voordat ik of papa ons eigen drinken op hebben.

whahaha aleiyah eet ook echt alles wat los en vast zit hahaha alleen sla niet! dan steekt ze echt niet tong uit van: haal dat vieze spul uit mn mond!
haar zus lust het ook niet en manlief ook niet.
verder eet ze ook heel veel. meestal eet ze haar zus eruit en met macaroni is het nog erger: dan eten beide kids mij eruit! zo lekker vinden ze dat hahaha

liefs, do

Hoihoi,

Hier precies hetzelfde, hij laat alles vallen als ie ziet dat ik een snoepje heb en hij kan echt de hele dag door eten. (heeft ie van mama trouwens)

Zolang hij gezond eet vind ik het niet zo erg, af en toe snoepen moet kunnen.

x

ja ja dit herken ik, Jujren lust ook bijna alles wat je hem voorzet en proeft ook alles, zelfs rauwe wortel vind hij lekker.

dus lekker eten en alles proeven dat is een gezond teken

groetjes maaike

Terug
Bovenaan