Ik had net een onderwerp aangesneden over korte slaapjes. Mij schoot net te binnen dat ik vanaf maandag overdag afkolf en dan de fles geef ipv de borst. Zou hij hierdoor onrustiger slapen en korter. Dat hij ontevreden is. En nog zuig behoefte heeft. En dus minder moe??? Want hij zuigt nu ineens veel op zijn speentje, deed hij ook nooit. Alleen als hij vlak voor de voeding zat pakte hij een speen anders niet en nu wel.
Wie herkent dit?
Ik denk dat ik maar overga op normale bv zonder in een flesje.
Ik wilde hem aan een felsje laten wennen, want over twee weken hebben we een bruiloft. En mijn ouders komen oppassen. Vandaar!
En er zijn dadelijk meer dagen dat ik weg moet (ziekenhuis vanwege mijn oren, geen opname hoor!). Maar waarschijnlijk geef hem de fles geen voldoening. Wel qua eten maar niet de zuig behoefte. Dit vermoed ik hoor!
Iemand tips
Groetjes gienie
Wie herkent dit?
Ik denk dat ik maar overga op normale bv zonder in een flesje.
Ik wilde hem aan een felsje laten wennen, want over twee weken hebben we een bruiloft. En mijn ouders komen oppassen. Vandaar!
En er zijn dadelijk meer dagen dat ik weg moet (ziekenhuis vanwege mijn oren, geen opname hoor!). Maar waarschijnlijk geef hem de fles geen voldoening. Wel qua eten maar niet de zuig behoefte. Dit vermoed ik hoor!
Iemand tips
Groetjes gienie