Onvoorstelbaar!!

Ik weet niet of jullie wel eens verder kijken dan zomer 07 maar ik zag dus bij 2-3 jaar een link naar een filmpje wat ouders hadden gefilmd van hun oppas:
http://www.youtube.com/watch?v=yNCd_kL7aEg
Voor het verhaal moet je daar maar even kijken maar ik heb werkelijk met verbijstering zitten kijken, waaaaaaaaaaanzin!

Groetjes Sas

Ongelooflijk. Ik ben het met het commentaar eens wat eronder staat. Kapot schoppen die twee. Sorry voor mijn taalgebruik maar ik kan hier dus echt niet tegen. Vreselijk. Gewoonweg vreselijk.

eerlijk waar ik had ze voordat ik naar de politie ging nog een maal laten opassen met vriendlief en had ze idd letterlijk kapot geschopt .
dat mokkel was gelijk van haar 'pretty face" af dat zweer ik.en hij had alles gebroken wat je kan breken
ga ik wel een tijdje voor brommer hoor.
VERSCHIKKELIJK.
dat kind zit gewoon snuif te eten .

en de wetgevind hier in nederland tja dat laat zo wie zo steken vallen

Jezus wat verschrikkelijk zeg, daar moet je toch niet aan denken! Mijn god, ik zou niet weten wat ik zou doen maar denk wel dat ik ze in elkaar zou timmeren!

Gr. Sonja

Zulke mensen zijn de toekomst van onze maatschappij. Echt niet normaal. En dan denk je toch: wat voor een opvoeding hebben die gehad?!?!?!
Nu snap ik weer waarom ik zoveel moeite heb om mijn kinderen over te leveren aan een oppas. Voorlopig hoop ik toch dat ik het kan blijven oplossen met mijn (schoon)ouders want als ik dit zie moet ik er niet aan denken dat er bij ons zo'n jong grietje in huis komt.

Groetjes,
Maike

klinkt niet erg logisch voor babyproducten want je ziet een kindje van een jaar of 4??
beetje vreemde stunt dan
maar geloof best dat het zal gebeuren
en op youtube staat er een hele andere beschrijvinf bij

Terug
Bovenaan