Onvoorstelbaar!!

Zo aan het eind van de cyclus vergeet ik altijd mijn goede voornemens; dan kijk ik weer dagelijks op dit forum, googel ik alle zwangerschapskwalen en doe ik vaak voor de NOD alweer een test.

Dat eerder testen, daar heb ik een beetje een gewoonte van gemaakt. Eigenlijk expres. Want dan word ik weer even goed met de neus op de feiten gedrukt als ik een negatieve test heb. En word ik vervolgens gewoon netjes ongesteld op de 27e dag. Ik gebruik altijd de testen van de Kruidvat (2 voor 5) omdat deze extra gevoelig schijnen te zijn en niet te duur voor mijn wispelturigheidjes.

Goed, ik werd alweer behoorlijk gek van mijzelf en besloot vanochtend een test te doen (drie dagen voor NOD) onder het motto; dan is íe negatief en kan ik de komende dagen weer eens even aan iets anders denken dan alleen zwanger worden.

Ik doe die test en wat denk je; komt er een mini-streepje tevoorschijn waar de teststreep moet komen!! Niet heel duidelijk, maar te duidelijk om te ontkennen dat er niets staat. Daar gaan mijn goeie voornemens; nu stuiter ik echt van de spanning. Zou die HSG dan echt geholpen hebben? Voelde ik dan echt mijn innesteling dit weekend (steeds buikkramp, precies op die plek waar ik het ook voelde tijdens de HSG) Ben ik dan nu meteen al zwanger in de 1e periode na de HSG? Mijn man vind het ook enorm spannend nu. Nu moet ik alsnog drie dagen wachten tot ik weer een test kan doen (dan is ook mijn NOD) en ja, ik weet wel dat het nog enorm mis kan gaan, maar dit hebben we nog nooit gehad! Ik heb het gevoel dat we een enorme sprong hebben gemaakt nu. Stom he. Ik word nu echt een beetje moe van mijzelf. Bah, ik dacht dat die test rust zou brengen...

Volkomen logisch jouw reactie! Al is het idd voor je rust niet zo prettig, haha!
Wat ik al vaker heb gelezen, een streep is een streep!
Hier dus vast een voorzichtige felicitatie...

Succes!

dit is heel herkenbaar. Nou teste ik niet elke maand omdat ik aan de clomid zat dus werd de menstruatie netjes geregeld. Maar ik had op 3 sept een hsg gehad. En jah hoor zwanger meteen! Teste dus 2 weken laten positief jeetje bijzonder he! Ben nu 10 weken zwanger. Dus wacht nog heel even en dan hoop ik dat je een dikke streep hebt! Positief blijven want dikke kans dat je zwanger bent.

he louise. wat een spannende dgn ga jij tegemoed. ik wil je toch al heel voorzichtig feleiciteren want ja een streepje is toch een streepje.

succes met afwachten.

xxxxx

Heel herkenbaar... Ik testte ook altijd voor NOD en werd er alleen maar 'gekker' van:) De op een na laatste keer had ik ook een heel vage (goed in het licht houden etc.) streep, helaas werd ik na een aantal dagen alsnog ongesteld. Dus al heel vroeg misgegaan, een streep = een streep. De laatste keer testte ik 4 dagen voor NOD duidelijk positief. Inmiddels ben ik 9 weken zwanger...Het kan dus wel degelijk ook goed gaan! Probeer die hoop vast te houden en een beetje vertrouwen te hebben.

Succes met afwachten en we duimen allemaal voor je.

Hallo,

Hier ben ik weer een dag voor mijn NOD en mijn ongesteldheid is vanmiddag letterlijk losgebroken. Ik kreeg ineens een enorme kramp en voelde het toen lopen. Ik na de wc en ja hoor, ongesteld. Ik heb een enorme dikke klomp rood slijm verloren en nu ben ik gewoon ongesteld. Ik heb net die tweede test gebruikt en die geeft negatief aan. Als er dus iets zat, en dat verwacht ik wel, want ik had echt een streep, dan is het nu in ieder geval weg. Heb de beide testen naast elkaar gehouden en je ziet een duidelijk verschil.

Ik heb er dus even enorm de pest in, maar hoop dat dit een opmaat is voor de maand hierna.

Bedankt voor het meeleven.

Terug
Bovenaan