Onvruchtbaar??

A

Anoniem

Guest
Gisteren dacht ik, na 55 dagen ongesteld te worden maar ik had net als vorige maand een paar uur iets bloedverliesen nu is het weer over. Moet ik er dan vanuit gaan dat ik nu elke keer een paar uur ongesteld ben. Maar is dit normaal? Wat kan dit zijn?

Hey Jasch,

Ik ben geen expert maar het lijkt me erg kort om maar een paar uur te menstrueren. Gemiddeld is het bij een vrouw 5 dagen. Zelf menstrueer ik ook korter (3 dagen en soms korter.)
Ik heb even in een oude NOD lijst gekeken en zag o.a. dat je al kinderen hebt en dat het niet je eerste 2 cyclussen zijn (dan zou het evt te verklaren zijn door ontpillen oid).
Hoe was je menstruatie hiervoor?
Kan er zo verder ook niet bedenken wat het kan zijn, sorry.
Ik denk dat je er geen kwaad mee doet om het eens met de HA te bespreken.

Succes! liefs Lisette

Heey,

Klinkt erg raar! Heb je al een test gedaan dan? Ik zou er ook mee naar de ha gaan. Even zeker weten dat er niks aan de hand is. Misschien doet hij een bloedtest en blijk je zwanger te zijn!! Je hoort van wel meer dames dat ze de hele zwangerschap door rond hun menstruatietijd een beetje bloed verliezen. Ik hoop voor je dat jezelf dat je gauw duidelijkheid krijgt!!

Succes! Liefs ciomama

Ik ben het helemaal eens met bovenstaande!

Succes!

xxxxxxxxxxxxxx Jessica

Mijn menstruatie was voor de kinderen bijna op de minuut. Na de 2de is het wel iets onregelmatiger zit ik tussen de 27 en 32 dagen. Maar wel een normale menstruatie... Heb vrijdag een afspraak bij de ha. Heb voor de carnaval neg. Getest en toen was het neg. Bedankt voor jullie lieve berichtjes... Hou jullie op de hoogte. Liefs

Terug
Bovenaan