<p>Hoi. Mijn vriend en ik willen graag ooit een kindje samen. Op dit moment gebruiken we geen anticonceptie. Nu is er 2 jaar geleden bij mij pcos ontdekt. Wel heb ik al 2 kinderen. Mijn vriend blijkt haast geen levende zaadcellen te hebben en heeft enkele jaren terug via ivf met zijn ex een kindje gekregen.. nadat zij bijma 10 jaren lang maar niet zwanger raakte. bij hem is toen een ingrijpende operatie gedaan wat hij niet graag nog een keer zou meemaken. Omdat er opzich wel een (heel) kleine kans zou zijn om zwanger te raken van zijn zaad ( is hem verteld) hopen we er stiekem op maar het lijkt een beetje uitzichtloos.. helemaal met mijn pcos erbij. Ik word overigens wel elke maand ongesteld en merk duidelijk mijn ovulaties vanwege extreem slijmverlies en steken, al weet ik niet of die verlopen hoe het hoort, zeg maar. Door de pcos zijn ovulatietesten geen optie. Ze zijn elke dag donker</p><p>Zijn er vrouwen die ondanks onvruchtbaarheid van hun man en/of hunzelf alsnog zwanger zijn geworden? </p>