Wij hebben zaterdagavond flink onweer gehad, vooral flitsen en harde klappen, de kinderen sliepen zoals gewoonlijk overal doorheen.
Aan het begin van de middag was het hier noodweer, er trok een front over en vanuit het niets begon het heel hard te stormen, ik was te laat om alles dicht te doen en moest moeite doen om de, gelukkig kiepramen, dicht te doen. Op Tijn zijn kamer is een veluxraam dat een cm open stond, deze is compleet omgekiept, alles dus nat op zijn kamer. Beneden stond de wind pal op de voordeur dus het water gutste onder de voordeur door, gelukkig hebben we plavuizen.
Ik ben niet bang aangelegd, maar ik vond dit half uur (ongeveer) toch best eng.
De kinderen waren nog op kindergarten en hebben het wel flink meegekregen, Tijn was helemaal onder de indruk toen ik hem ophaalde, ook Bente had het hierover.
Achteraf las ik ook dat op het zwarte cross terrein (vlakbij) alle tenten weg zijn gewaaid. Gisteren reden we er nog langs en leek alles zo goed als klaar voor komend weekend.
Hopelijk koelt het wel af de komende dagen, want hier is het nu nog steeds rond de 30 graden en ontzettend benauwd.
Liefs Danielle