onweer

word me zo vaak gezegd dat ik blij mag zijn dat het niet warm is geweest deze zomer, maar had toch echt op een beetje zon gehoopt om lekker tijden verlof in het park te kunnen uitbuiken pffff

nou is het vandaag zo hard aan het onweren, en denk dat de kleine het echt niet leuk vind, want mega onrustig daar binnen! mijn ribben kunnen het echt bijna niet meer aan!! lol wel heel leuk om te voelen al die beweging maar mijn hele buik gaat alle kanten op..

zouden ze dat kunnen voelen of is het nou echt pure fantasie van mij??? hahahaha zwangerschap en veeeeel te veeeeel vrije tijd thuis zittend en niks kunnen doen maken je toch een beetje gek..

Ik vond het heeeerlijk toen het hier vanmorgen losbarstte! Maar dat komt denk ik doordat de zon hier 24/7 vol naar binnen schijnt als het helder weer is.
Ik heb trouwens geen flauw idee of de baby zoiets kan voelen...

Nou, de kleine hier vind het volgens mij niet zo erg, maar moeders wel.. ik hou echt niet van onweer en dan alleen thuis zitten.. brr.. moet zo ook nog naar de verloskundige dus er doorheen.
Mag nog eens goed bedenken hoe ik dat strx klaarspeel om die angst niet over te brengen op ons kind.

Die van mij is erg rustig, al een dag of 2.
Ik hoopte op droog weer, maar echte zomer hoeft van mij niet hoor hihi: slechtste zomer in 100 jaar en ik ben er blij mee!
En die schoonmaakwoedes zorgen dat ik me geen seconde verveel haha.

pff ik vind het niet zo heel erg..ben het met je eens bibi ik ben er ook blij mee..
alleen zorgt de regen ervoor dat ik hier een look a like kind heb..de hond.. want die verveeld zich dus die gaat ook zeuren hihi
en dwingt het vrouwtje om toch nog met de paraplu naar buiten te moeten :s ach zo blijven we ook maar een beetje bezig he

Terug
Bovenaan