Onweersbui losgebarsten

Hallo meiden,

Ja, ik weet weer waar ik aan toe ben. Mijn ongi is losgebarsten in alle hevigheid.

Volgende maand 14 juli mijn NOD en tussen dag 9 en dag 22 zijn mijn vruchtbaarste dagen, om precies te zijn 22 juni tot 5 juli. Mijn vriend komt de 25e pas weer dus die is dan zwaar de klos. Verder alles goed met mij. Geniet wel een beetje ervan dat mijn vriend er niet is. Jullie zullen wel denken, hoe kun je dat nou denken ???? Hij is vanaf vorig jaar juli al niet meer weggeweest. En als je dan normaal gewend bent dat hij af en toe eens weg gaat is dit wel lekker. En dan is het weerzien straks de 25e des te leuker en het verlangen naar elkaar groter. Misschien dat daarvan wel een leuk gevolg komt !!!!!

Groetjes Biaggi
 
Hi Biaggi,

Jammer dat de ongi er weer is. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Kan me best voorstellen dat je als je het gewend bent dat je vriend vaker weg is, dat het nu weer even lekker is! Voor hoe lang is hij weg? En is hij voor zijn werk weg? Hihi ben een beetje nieuwsgierig! Maar wel weer een leuk weerzien, je kunnen meteen weer beginnen!!

Groetjes Vanessa
 
Hoi Biaggi,

Wel weer fijn dat je nu in ieder geval weer weet waar je aan toe bent. Van de ene kant vind ik het natuurlijk klote als ik weer ongi ben geworden maar je hebt wel duidelijkheid. Ik heb zelf ook iets van, het hoeft ook niet nu meteen vandaag zo snel mogelijk. Ik probeer het gewoon allemaal z'n tijd te geven (als het heeeel lang gaat duren is dat natuurlijk een ander varhaal) Ik heb gewoon gemerkt dat ik mezelf nu de tijd gun en dat dat veel ontspannender is. Als mijn NOD weer in de buurt komt zal het wel weer spannend zijn hoor.
Nou, we wachten af.

Liefs, Ank
 
Hoi
Mijn ongie is al weer aan het wegebben en dan ga ik al weer een beetje warmdraaien,zoals ik al eerder vertelde zijn we precies op kamp op mijn ei-dag maar twee dagen ervoor zijn we thuis, en wat is er mis met een uur voor vertrek,toch??!moet dus gaan lukken vind je niet.
in jouw geval zal de 'lading' rijkgevuld zijn met vruchtbare waar,als ie weer thuis is.
Mijn NOD is op 10 juli.

liefs Jeanette
 
Terug
Bovenaan