onweerstaanbare behoeften tijdens de zwangerschap

Hallo dames
Hebben jullie dat ook van die gekke dingen tijdens de zwangerschap?..bijv...
Bij een tankstation extra de geur van benzine opsnuiven,gas,of   thuis van de stofzuiger,extra behoefte aan pepermunt of kauwgom (4/5 stuks tegelijk voor de smaak)zo erg zelfs dat als het op is gaan zoeken in de hoop ergens nog iets te vinden...lijkt wel net iemand die net gestopt is met roken als je me ziet zoeken.
Klinkt niet gezond he
Ik ben zeer benieuwd waar jullie mee gaan komen.
Gr kim

hey kim,

Hier nog zo'n muts met rare gewoontes haha.
Je kunt mij tegenwoordig wakker maken voor oranje paprika's echt ik eet ze de hele dag door, voor dat ik zwanger was luste ik niet eens paprika's.
Verder vind ik ook de lucht van benzine en terpetine en verf e.d. erg lekker ruiken.
Verder gaat het hier nog wel.
Ben benieuwd naar de rest van de reacties!!

xx natascha

Ik moet zeggen dat ik hier zo goed als geen last van heb. Als ik al iets moet zeggen dan is het wel dat ik tegenwoordig zo eens in de week trek heb in chocolade in tegenstelling tot voorheen eens in het half jaar ofzo. Maar als het er niet  is mis ik het ook niet ofzo.
Aan de ene kant wel jammer, het leek mij wel grappig, van die absurde eetgewoontes.
Moet wel zeggen dat ik ontzettend trek heb in alles wat ik niet mag (cakebeslag, filet, makreel enz) maar dat zal iedereen wel hebben denk. Oh en zo;n half gekookt eitje, heerlijk, maar dat komt zodadelijk wel, ik zorg gewoon dat ik alles goed in voorraad heb tegen de tijd van D-day hahaha.

gr peet
(25+6 wk)

Hoi,

Hier nog zo n benzine snuiver, HEERLIJK !!
Mijn reukorgaan werkt op t moment erg goed, maar vind bijna alles vies ruiken ( maag protesteerd)
Ik kan op t moment ook bepaalde kleuren niet zien, word ik ook een soort misselijk van.Had dat bij mn eerste ook, maar bij de andere drie niet.
Wie van jullie herkent dit ?

groetjes

hoi hoi,

ik had het niet zo met bepaalde geuren en zeker niet met de bezinegeur. kauwgom kon ik niet eten omdat ik daar flinke maagzuur van kreeg. vond ik wel jammer want een kauwgommetje is af en toe wel lekker.
ik vond wel koffie erg lekker ruiken.

groetjes,
Sara

hallo mama an
dat van die kleuren herken ik ook,vooral met patronen erin,word er duizelig van.
lijkt wel of alles gevoeliger word.
het is wel leuk om te lezen dat er meerdere meiden benzine zo lekker vinden ruiken
ik ben benieuwd wat er nog meer onder de dames speelt
gr kim 39 wkn+6dgn

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa herkenning!

Met name bij mijn vorige zwangerschap vond ik benzine heeeeeeeeeerlijk ruiken en terpetine enzo. Mijn broertje sleuteld altijd aan brommers in de garage van mijn ouders en ik vond het gewoon heeeeeeeeeeerlijk om daar even wat langer te blijven staan. Grappig, dat ik niet de enige was/ben, want nu bij deze zwangerschap heb ik het weer!

Trouwens ik vind yoghurt ook heeeerlijk met zoetstof hmmmmmmmmm ook beetje vreemd.. ik vroeg me trouwens af, zou zoetstoef slecht zijn nu?! En ik snoep graag... enorme eetlust... tja echt mee oppassen hoor, ik heb namelijk de kilo's van een half jaar terug (van mijn vorige zwangerschap) er nog niet helemaal af... moest nog 7 kilo, maar het is alweer raak! Dus ik doe maar extra rustig aan dan... hihihi

Liefs supermams

Terug
Bovenaan