Onwerkelijk!!!

Hoi Meiden,

Nou, het weekend overleeft. Het is nog zo onwerkelijk allemaal, heb niet het idee dat ik zwanger ben en mijn man helemaal niet. Een aantal van jullie vroegen om jullie op de hoogte te houden, nou daar zal iknu maa beginnen. (willen jullie dit echt weten??)
Ik heb vanaf vrijdag al het gevoel of ik ongesteld moet worden, zere buik, veel drinken en logisch gevolg is dan veel plassen, hoofdpijn en erg moe. Ik heb met name last van mijn maag die is erg hard. Heb geen last van misselijkheid en overgeven en hoop ook niet dat dat komt. Ben me aan het voorbereiden op week 6. Het stoppen met roken is wel erg moeilijk hoor, heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben dus dat maakt het wat lastig. Ik heb wel altijd gezegd dat ik zou stoppen zodra ik het wist. Ik beperk me nu eerst tot 5 sigatretten per dag en ga vanaf morgen echt proberen te stoppen. Ik hoop eigenlijk dat juist die sigaretten me tegen gaan staan. Ga vanmiddag een dagboek halen en al mijn ontwikkelingen beschrijven. Morgen ga ik de 6de week in en ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes van zwangere Sas.
 
Hoi Sas

Nog gefeliciteerd!! Ik ben ook net zwanger en het is wel leuk om te lezen hoe jij je voelt (ik hoor eigenlijk op het decemberforum thuis, maar daar is het nog zo saai!!!) Ik voel namelijk ook heel weinig! Alleen een lichte ongi-pijn. Dit schijnt je baarmoeder te zijn die al aan het groeien is. Dit gevoel hou je tot je baarmoeder boven je schaambeen uitkomt.

Mijn man heeft ook nog een beetje moeite om te geloven dat we zwanger zijn, maar het begint langzaam te komen. Ik ben tot nu toe alleen maar blij dat ik in ieder geval niet misselijk ben.

Hoor jij ook op het decemberforum? Ik hoop je daar dan binnekort ook te zien! Ik wens je een heel goede zwangerschap toe.

Liefs Debbie
 
Hé Debbie, bedankt voor je snelle reactie. Jij ook gefelciteerd hé!!! Ik behoor nog net tot het november forum (30 november), daar ben ik net even langs gegaan en daar zijn al aardig wat mensen te vinden maar dat is natuurlijk logisch. De meeste december moeders weten het natuurlijk nog niet. Wanneer ben jij uitgerekend? Hoe lang bij je zwanger? Gelukkig dat jij het ook zo onwerkelijk vind nog, ik hoop dat het snel veranderd. Ben je trouwens al bij het zwanger zijn forum geweest? Daar heb ik net een stukje geschreven. Krijg het nu dus druk om op drie forums tegelijk te zijn. Nou, jij ook een goede zwangerschap gewenst en we houden elkaar op de hoogte.

Groetjes Sas.
 
Hoi Sas,

Ja dan mag je nog net op het novemberforum. Ik zag dat ze daar al tegen de 80 mama's liepen. (is een koude winter geweest blijkbaar!) Ik ben 1,2 of 3 december uitgerekend (weet het nog niet precies, maar 1 december is het waarschijnlijkste).
Dus ik mag er net niet meer bij...ik hoop maar dat er nog heel veel meiden bijkomen! Vast wel, alleen de meesten weten het nog niet.
Ik heb ook al wat bijgelezen op het novemberforum; staan toch wel herkenbare dingen op.
En ik ga inderdaad ook nog even bij het zwanger zijn forum kijken, dat had ik nog niet gedaan. Dus dat is wel een goed idee!

Liefs Debbie
 
Hé Debbie, je kan het op de site www.babybrabbel.org best goed uitrekeken wanneer je uitgetelt bent. Kijk maar bij online test en dan kun je de calculator invullen en staat de datum van bevalling onderaan. Dit is erg leuk want er staan nogmeer zaken uitgerekend zoals het ontwikkelen van de belangrijkste organen enzo. Ik hoop dat je wat aan hebt.

Hoor weer van je, groetjes Sas.
 
Hoi Sas,

Dat heb ik gedaan, maar omdat ik nog niet wist of ik een regelmatige cyclus had weet ik de datum ook niet helemaal zeker. Als ik het uitreken en van mijn eerste cyclus uitga kom ik op 1 december uit. Als ik het uitreken en uitga van de dag dat ik een eisprong denk te hebben gevoeld, dan kom ik uit op 3 december. Vandaar.

Ga maar even uit van 1 december (tja, en er zijn maar heel weinig moeders die precies op de uitgerekende datum bevallen)

groetjes Debbie
 
Hoi dames,
Gefeliciteerd!! Ik denk ook dat ik zwanger ben, ben nu drie weken over tijd, had met carnaval [eind febr] mijn eisprong. Morgen gaan we het testen bij de dokter. Ik heb ook zo'n ongi gevoel onder in mijn buik en heb last [steekjes] van mij eierstokken. Hebben jullie dat ook? Verder wat gevoelige borsten maar niet misselijk.....Groetjes
 
Hoi Anoniempje
Ik hoop dat de test positief uitvalt voor je. Ik had en heb ook een ongi gevoel. Mijn buik is al wat opgezet (erg snel met 6 weken...) Ik hoop dat je je aan kan sluiten .

Succes, Sas.
 
Terug
Bovenaan