onwerkelijk

Hallo dames,
Het blijft een beetje onwerkelijk zo zwanger zijn, ik lees al steeds van echo's en toestanden, maar moet zelf nog wachten tot 5 juli, ik ben dan 11w3d, ik denk dat het werkelijk dan pas doordringt
 
Ook toen drong het bij mij nog niet door. Je ligt dan naar het apparaat te kijken en ziet die kleine allemaal bewegen enzo....en ik dacht dat ik gewoon naar een film keek. Ik dacht: dat kan toch niet in mijn buik zijn. Ik zie en voel helemaal niets!?!?!? Maar desalniettemin is het super om te zien en zeker de foto's. Wij kregen gelukkig foto's mee en die staan nu bij ons op het nachtkastje.
Maar volgens mij gaat het pas echt doordringen als je hem/haar voelt bewegen. Maar dat duurt nog wel even

In ieder geval proficiat met de zwangerschap en heel veel plezier bij de echo!!!
 
Bij mij begon het inderdaad door te dringen na de echo. Als je daar zoiets ziet bewegen. En later als je het hartje hoort bij de vk. EN natuurlijk als je buik begint te groeien. Op het moment dat hij/zij gaat bewegen en deelneemt aan je dagelijks leven (reageren op b.v. schrikken, hoesten, muziek ed) dan pas besef je pas dat je straks moeder bent.
Audrey
 
Hoi Brenda,

Ik heb talloze echo's gehad, de kleine schopt iedere dag, de babykamer is klaar. Toch gebeurt het me nog wel eens dat ik me ineens realizeer, ik ben zwanger.......wauw denk ik dan, gaaf ik ben zwanger! Ik ben toch al ruim 26 weken zwanger nu maar soms lijkt het net alsof ik het me helemaal niet realizeer.

Ik was wel na de pretecho enorm verliefd geworden op onze kleine, dat vond ik gevoelsmatig best heftig die echo (in de positieve zin dan).

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan