Onwerkelijk???

A

Anoniem

Guest
Hey hey allemaal,

Hier een berichtje van mij..... 31 jr.... 5 wkn 5 dgn zwanger....

vorige week maandag getest (4 dgn overtijd, cyclus 24/25 dgn, ltst ong 31 dec)......

negatief....

afgelopen zondagnacht (tja....) samen met mn vriendje getest... positief... "de lijnen geven

zowat licht zo duidelijk" om het in de woorden van mn vriend te houden... hahahahah

Nu... heb ik al vanaf mn 18e de droom om zwanger te worden..... en .... voel ik me... zo...

vreemd... het is zo onwerkelijk allemaal.. en... dan het idee da ik dus pas rond week 10 echt

met mn eigen ogen kan zien dat ik echt zwanger ben!?!?!? pffffffff

Hebben jullie daar ook last van?? Ik heb morgen afspraak met huisarts... hopend dat hij toch

nog een test doet... (ik maandag ook getest nogmaals en kwam een, wel lichte, 2e lijn)...

maar toch... lijkt het allemaal zo onwerkelijk.....

en dan... nu ik toch bezig ben ;-)) .....

wij krijgen 27 februari de sleutel van ons eerste huis (wat een timing he?!?!?!?)

nu... zou ik rond die tijd dus ongeveer 8,5 wk zijn.... en dacht... laat ik onze ouders uitnodigen

om deze bijzondere dag te vieren.... en deze vervolgens nog een beetje meer bijzonder te

maken dan ie al is... en het te vertellen.... en in wk 12 ofzo de rest.......

Vind mn vriend het te snel... hij wil sowieso wachten tot wk 12... ook to ouders......

hoe denken jullie daarover? ik zou weleens willen weten hoe iedereen hiermee omgaat....

dit is dus pas mijn eerste zwangerschap... en ik heb altijd gezegd... geschreeuw:

IK WACHT TOT 3 MND!!!! maar ja...... nu merk ik pas hoe erg je het van de daken wilt

schreeuwen!! hahahahhaha

Nou... allemaal nog gefeliciteerd... en ik hoop op jullie reakties!!

Liefs van een "nog in de wolken hangdende" toekomstige mama!! hihihihi

-x-

Hoi Missy,
Het is ook heel onwerkelijk en ik begrijp je gevoel heel goed dat je BEWIJS wilt zien ;-) Ik geloof dat je vanaf week 8 het hartje kan horen kloppen dus misschien dat je alvast een afspraak in die week bij de verloskundige kan maken?

Vwb het vertellen; dat is natuurlijk heel persoonlijk maar ik heb nooit begrepen waarom het zo hysterisch stilgehouden moet worden (kan iemand mij dat uitleggen?). Het is natuurlijk niet iets wat je meteen  aan de buurvrouw of je werkgever verteld maar ik heb het dezelfde dag nog aan mijn ouders & schoonouders verteld (zowel bij mijn eerste als bij deze zwangerschap). Mijn broer, schoonzus, oma en onze beste vrienden zijn ook op de hoogte want als het mis gaat wil je dat toch ook delen?

Ik ken het. Als kind was ik gek op spelen met poppen en ik wist altijd precies wat ik later wilde worden: moeder! Toen de test positief uitviel, zat ik op bed met mijn man. Hij was zo blij en hing om mijn nek: we worden pappa en mamma! Ik voelde me verdoofd. Ik kon er niet bij dat ik ECHT zwanger was. Dat heeft ook wel even geduurd. Het veranderde bij mij langzaam. Ik wilde het ook altijd al zo graag dat ik het gewoon niet kon geloven. Voel je daar niet schuldig om. Het komt echt wel goed.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Marisa

Ik ben nu van mijn 3kindje zwanger, en vind het nog steeds erg vreemd ik ben ongeveer net zo ver als jij. (ik ben 7weken)
En ik heb het meteen tegen mijn moeder gezegd en een vriendin van mij en schoonouders.
De rest heb ik wat later verteld.
Ik kon mijn mond er toch niet over dicht houden
groetjes jessie

HEY HEY,

Nou... ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben... ik denk idd dat het mij bij ook zo is dat ik te bang ben om het te geloven... dat alles okee is.....

Vanochtend... naar de huisarts... ik expres gezegd dat ik eerst na 5 dgn een negatieve test had... en na 10 dgn positief.... dat ik totaal nix voelde van een eventuele zwangerschap (ondertussen een buik waar je u tegen zegt...... gruwelijke last van mn darmen... vreselijk moe.... en de hele dag het "een beetje misselijk" gevoel zonder over te hoeven geven....) in de hoop dat ik een test kon doen.... nou..... mooi niet dus.... zegt ie: ALS DE TEST ZEGT DAT JE ZWANGER BENT DAN ZAL JE DAT OOK WEL EN... WACHT HET MAAR EEN MAANDJE AF... WANT HET IS WEL HEEEEEL ERG PRIL.... EN 15% VAN DE ZWANGERSCHAPPEN EINDIGEN TOCH IN EEN MISKRAAM.....................

nou... lekker dan... daar zit je... met je droom.....

Nu krijgen we dus 27 feb de sleutel.. en dan ben ik bijna 9 wkn.. dus ik ga proberen om alvast voor die dag een afspraak te maken met de verloskundige in die stad (ik woon er nu een uur vandaan.. dus kan ook daadwerkelijk dan pas)..... en...... ik wilde me sowieso opgeven bij moeders voor moeders..... alleen wilde ik dus eerst vandaag afwachten..... nou ja.... maakte achteraf ook niet uit... maar goed... als die dus langskomen.... moet je geloof ik ook een test doen.... ;-))

keep yall posted!!!
liefsssssssssss

PS over dat waarom geheimhouden... tja.... weet je... ik zou het niet fijn vinden als iedereen al zou weten dat ik zwanger ben... en dan een miskraam zou krijgen.... dat ik het dan aan iedereen
uit moet gaan leggen.... en... ik vind het niet eerlijk om aan mn moeder te vragen het nog weken
geheim te houden... hahaha... dat kan ze nooit!!! dusss... ik wil het die 27e vertellen..... dan ben ik bijna 9 weken... Kga mn vriend gewoon overhalen.. hihihi.....

Ik heb 3 mk gehad en 1 gezonde zoon.Nu ben ik 9 wk zwanger en hou het geheim voor derden.Mijn ouders,schoonouders broers weten het al omdat als het mis gaat ze mij kunnen steunen.na 10 wk wil ik het gaan zeggen tegen derden.Morgen termijn echo heel spannend en dan weten we meer

hoi!

Ja idd.. zo wil ik het ook doen... die 27e, als ik 8,5 wkn ben aan onze ouders en broer

vertellen... en dan bij week 11... dan moet ik hostess zijn bij een gala.... en de vorige keer

heb ik ook meegeholpen met sjouwen..... dat kan ik dus niet... en dacht ik... dan kan ik het

gewoon tegen de rest vertellen....

Voor jullie is het dus heel spannend zeg... ik kan me idd voorstellen dat je het tegen

je naasten heb verteld... idd... stel dat... dan heb je hun toch nodig....

Ik wens je superveel succes morgen en duim voor je dat alles owkeej is!!!!

Gaat goedkomen!!!! veel liefs... en ik lees morgen graag je gelukkige reaktie!!!!

-x-

Terug
Bovenaan