Onwerkelijk

Vandaag ben ik er achter gekomen dat ik nu, na ruim 3 jaar proberen, toch echt zwanger ben. Het lijkt alleen alsof het nog niet echt tot me door dringt... Ben ik de enige met angst dat er iets mis gaat?

Suzanne
 
hallo

NEE HOOR!!!! er zijn er genoeg.
ik denk dat elke vrouw die zwanger is die angst wel heeft.
ik ben nu 10 weken zwanger van de 2de en toch ben ik weer bang dat het mis gaat.
probeer het los te laten en zie maar hoe de zwangerschap verloopt. ik weet het makkelijker gezegt dan gedaan maar anders blijf je gestressd en dat is ook niet goed voor het kleintje.

succes en blijf ademen
liefs
peetje
 
he meis, je bent nooit de enigste die die angst heeft, elke zwangere vrouw heeft de angst of het nu de eerste of meerdere zwangerschap is, zwanger zijn blijft een wonder, het is niet zo dat je zomaar en kind kan nemen , het is wonder dat wij als vrouwen zwanger kunnen worden.

Ik zou zeggen probeer ervan te genieten en ga leuke dingen doen, om ej aandacht eraf e halen.

Zolang je geen hevige krmapen hebt of heel veel bloedverlies of combi is er niks aan de hand

liefs
 
Hee Meis,,

Ik herken deze angst ook nog, ben nu 4.5 maand en soms af & toe ook nog onzeker en bang.
Maar Geniet van elke dag .!

Liefs Meisje1990
 
Wat fijn dat je na 3 jaar eindelijk zwanger bent! De angst dat het alsnog fout gaat heeft denk ik iedere vrouw... Het is en blijft een wonder dat er een kindje in je buik mag groeien, probeer je angst toch aan de kant te zetten en te genieten van al dit moois! Wat eerder werd gezegd, stress en spanning is echt niet goed voor de kleine, dus probeer lekker te ontspannen!
Nogmaals gefeliciteerd!
 
Wat geweldig dat je zwanger bent... Zeker na drie jaar.. Kan me je angst heeeeeeel goed voorstellen, je hebt zo lang moeten wachten. Ik had al angst met een paar maand wachten...en de ene angst vervangt de ander.. Eerst voor het hartje, dan voor de groei, dan voor de beweging als die minder wordt, de bevalling, maar misschien ligt dat ook wel aan mij..
Punt is zolang het niet de hele tijd is die angst dan lijkt het me heel normaal.
 
Terug
Bovenaan