Onwerkelijk...

Over een aantal weken zullen we allemaal onze kleintjes in onze armen kunnen houden...!
Vinden jullie het ook zo onwerkelijk dat het binnen niet zo heel lange tijd al gaat gebeuren???
Vind het soms net een droom, en dat terwijl dit mn tweede kindje is en ik het allemaal al n keer meegemaakt heb!
De zwangerschap lijkt het ene moment voorbij te zijn gevlogen en t andere moment duurt 4 weken me nog ZOOoo lang...!

heel onwerkelijk en ik kan niet wachten tot ik ons meisje kan vast houden en kan zien hoe ze er nou echt uit ziet ...................ja jongens we worden nu toch echt mama .

nou inderdaad... de tijd vlieg het ene moment giga snel... en andere moment zo langzaam...maar nu de uitgerekende datum in zicht komt is het inderdaad onwerkelijk... wij krijgen ons eerste kindje.. en we zijn beide zeer benieuwd hoe alles gaat lopen... in het begin was het nog van oohh nog 3 maanden... nu nog maar 4 weken..... WAT!!!!! ovr 4 weken ben je papa en mama... ppff...

Inderdaad... ik ben nu ook zwanger van de 2de. Het is nog steeds onwerkelijk dat dadelijk de box/babybedje kinderwagen weer gevuld is, en met een ander kind ?! heel raar. heel bijzonder en ik kan eigenlijk niet wachten maar de andere kant ben ik bang en begin zo te twijfelen. ppfff word gek van die hormonen. zoals je al schrijft het gaat zo snel....nee ppfff het duurt zo lang. haha hoezo hebben wij last van hormonen op het laatste moment?!

Ik ben nu zwanger van de derde, maar dit keer is het een jongetje, en de tweede is 4 jaar ouder, dus vind ik het toch weer spannend. Ik ben de laatste dagen vooral aan het fantaseren, of het een makkelijke baby wordt zoals de oudste was, of een baby die veel last heeft van krampjes. Of deze net zo blond wordt als tweede dochter of zo donker als onze oudste dochter. En hoe het straks zal gaan, met een baby en 2 schoolgaande kinderen in huis.

We hebben de wieg, waar de oudste twee in hebben gelegen weer in huis, hij staat al klaar, alleen de bekleding moet nog een finishing touch krijgen. is gemaakt van mijn bruidsjurk, maar was met roze en paarse strikjes, dat worden nu groene en lichtblauwe strikjes :) De oudste twee beginnen nu ook te merken dat het dichterbij komt, maar kan ook zo nog een maand duren. dus: lekker leuke dingetjes doen en niet teveel erover nadenken. al gaat de tijd snel. nog even en geen getrappel meer in de buik, snik..

Ik vind het ook nog zo onwerkelijk!! Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat we straks een kleintje hebben. Het wordt ons eerste kindje.. die er sowieso over 5 weekjes is.... Heel spannend en onwerkelijk!
Bij ons beginnen de katten te merken dat er iets gaat gebeuren.. Ik ben sinds deze week thuis, we hebben gisteren de box opgezet (zodat ze kunnen leren dat ze er niet inmogen). De katten merken dat er iets gaat veranderen en zijn heel onrustig..

ja ik kan me niet goed voorstellen dat ik straks weer moet bevallen en dat we weer zo'n klein baby'tje krijgen. m'n zoon is in januari 2 geworden dus het lijkt net alsof ie nooit zo klein is geweest. ik ben wel klaar voor de baby zelf, en voor de bevalling lijkt het wel alsof ik met de dag minder bang ervoor word. m'n zoon kwam met 38+5 dus ik hoop dat deze ook over 2,5 weken komt.... aftellen maar!!

ja ik kan er ook niet echt bij dat ik straks mama word! maar ik hoop eerlijk gezegd dat hij nog tot en met week 42 blijft zitten. ik vind het allemaal erg onwerkelijk. ik weet niets van babies!

Terug
Bovenaan