Onwijs bang voor echo

Vandaag heb ik om half 11 mijn 2de echo. ik ben dan ongeveer 8 weken. Bij de vorige zwangerschap is het helemaal fout gegaan. IK ben nu zo onwijs bang dat ik straks naar het ziekenhuis ga en dat ze weer zeggen dat het een leeg vruchtzakje is of dat het kindje helemaal niet leeft. Ik ben er op dit moment echt ziek van. Heb al over gegeven en zit helemaal te trillen.

Ik hoop zo erg dat alles goed is.... Maar ja ik heb het toch niet voor het kiezen. Willen jullie voor mij duimen?

Liefs,

Danielle
 
Het enige wat ik tegen je kan zeggen is: heel veel sterkte de komende paar uurtjes.
En hopelijk laat je ons vandaag weten dat alles IN ORDE is!!!

Rustig aan......




 


Hallo...

Ik ben nieuw hiero.. en las jou berichtje als eerste! komt overeen met mij. ik heb bij mn eerste zwangerschap een miskraam gehad en ben nu weer zwanger nu 7 weken.. en 29 sept mn eerste echo.. en inderdaad ben nu al zenuwachtig?!  bah.. nou jij zometeen heel veel succes! duimen dat alles goed is!

Grtjs Chantal

 
Je hebt de echo al achter de rug, ik hoop dat je nu erg blij bent en loopt te stralen!
Ik hoop snel een positief berichtje van je te mogen lezen.

groetjes kirsten
35w5d
 
Het is goed!!! Heb het hartje zien kloppen en het kindje zien bewegen. Ben nu precies 8 weken en 4 dagen! Echt geweldig. Voel me zo enorm goed! Hopen dat dat zo blijft hahaha...

Iedereen heel erg bedankt!
 
Terug
Bovenaan