Onwijs moeeeee

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ppfff ben zo onwijs moe niet normaal. Wil de hele dag slapen en ben gewoon niet vooruit te branden. Het lijkt met de dag erger te worden. Als ik iets in huis gedaan heb moet ik daarna ff uitrusten, lijk wel een bejaarde.

Hoop dat het een goed teken is ;-). Sinds vandaag ook last van mijn buik, steken in mijn buik en lies en wat krampjes..... De dagen gaan snel dus nog een paar daagjes geduld tot vrijdag. Denk niet dat het raak is maar wie weet........

Lieve beauty,

Dat is wel echt een zwangerschapssymptoom hoor, ik was 5 dagen voor nod ook al zoooo moe, en maar gapen en gapen, leek wel een oud wijf (en nog steeds) Meid, ik hoop het zoooo voor je, ik vind echt dat je nu lang genoeg hier hebt mee geschreven en het wordt tijd om door te schuiven naar de Maart mamaclub, vind je niet? :)

Ik geloof erin! Mijn duimen gaan weer in de 6de versnelling en vrijdag zien we een positief bericht van je, let maar op!

Liefs Lynn.

Meiden ik hoop het ook! Door die kramp wordt ik weer zo onzeker maar dat hangen is niks voor mij ben altijd druk met van alles. We zullen zien of het duimen helpt.....

Ik duim voor je mee in een hoge versnelling. Hopelijk lezen we vrijdag goed nieuws

Suc6

Ja het is wel echt een zwangerschaps symtoom. Ik heb ook buikpijn sinds zondag al en moet vrijdag ook ongi worden. Wel vroeg om dan al buikpijn te hebben. Ik vraag dan toch af zal het......Maar me lichaam houd me elke maand in de maling dus zet het maar van me af. Hoop dat we vrijdag allebij een positieve test hebben. Duim voor je.
gr.

We zullen zien jdrb2! Spannend he! Ben er op zich niet zo erg mee bezig het is alleen zo vervelend dat ik mij zo moe en slap voel....... Duimen voor vrijdag!

He wat lees ik nu???? zwangerschapskwaaltjes??? hahaha leuk leuk!!! Maar het blijft spannend he meid, want we hebben het al vaker gedacht, helaas is ons lichaam niet zo standvastig daarmee.
Nu ga ik je vrijdag natuurlijk in de gaten houden, ben zeer benieuwd of er een positief berichtje staat van je. Ik hoop het van harte voor je!

Veel liefs!

Terug
Bovenaan