onywikkeling

Hallo moeders,

Ons zoontje van bijna 11 weken, slaapt overdag niet.
Pas vanaf een uurtje of 21.00 in de avond gaat hij slapen tot 23.30 dan maak ik hem even wakker voor zijn laatste voeding, en dan slaapt hij tot een uur of 05.00.
Mijn vraag, is dat normaal,krijgt hij wel voldoende slaap zo?

Ik hoop op reacties

groetjes en bedankt
 
hoi anoniem

nee idd je zoontje krijgt veel te weinig slaap, neem contact op met het cb en praat hierover, om een goede regelmaat te krijgen.
slapen, voeden, spelen, alleen spelen, slapen. dit ritme.
succes
 
Mijn dochtertje was in het begin ook zo en toen heb ik het advies gekregen om haar om alles elke dag in een strak schema te doen dus idd die regelmaat en nu is het een perfect kind en we kunnen er ook lekker een dagje mee weggaan zolang ze alles maar op tijd krijgt !!!
sc6
 
hoi

mijn zoontje wilde in het begin ook helemaal niet slapen, hij is nu 7,5 maand en sinds een paar weken slaapt hij 2 x per dag.
Ik denk dat als hij moe is hij vanzelf wel gaat slapen.
Ik zou alleen proberen om om 21.00 uur voeding te geven en dan niet meer wakker maken
 
Hallo,

Herkenbaar voor mij. Ons zoontje sliep ook heel weinig tot niet. Van het consultatiebureau boekjes gekregen, maar ik geloofde hier niet zo in. We hadden wel een vast ritme en toen meneertje 12 weken was en mama moest weer gaan werken, ging hij twee keer op een dag twee uur slapen! Hij ging het dus vanzelf doen, ik zou zeggen heb even geduld het komt vanzelf!
 
onze zoon had dit ook in het begin en nu ( hij is nu 4 maanden) begint hij langzaam zijn ritme te krijgen en ook overdag soms een uur of langer te slapen en dit zelfs enkele keren per dag.. dus probeer een beetje geduld te hebben en een ritme op te bouwen..

greta
 
Terug
Bovenaan