onze baby's worden groot

Ja ik weet 't. Ik ben weer goed aan de gang vandaag! Maar ik ben ook zoo trots op Tyche!! Net even naar het cb geweest om te wegen. En ze wordt echt groot. We zijn al 2 weken bezig met groentehapje. En dan zo'n potje van 4mnd in 3-en delen en dus in 3 dagen opmaken. Ik had het idee dat Tyche hier niet genoeg aan had dus heb mijn vragen even gespuid op het bureau.
Nu mag ze dus ook een fruithapje en evt een soepstengel. Ik ben zooo trots op haar! O ja en een potje groente voor kindjes van 6mnd mag ze ook helemaal leeg eten op een dag. My girl rules!! (sorry ik ben gewoon zo blij, las al van veel mensen hier op het forum dat hun baby's dat al kregen en nu de mijne ook)

Nog iets grappigs. Op het bureau waren allemaal mama's met heeele kleine baby's. (7weken enzo). Toen herinnerde ik mezelf ineens weer met Tyche. En als er dan een mama met grote baby kwam, die even naar mijn 'kleintje' kwam kijken.. Nu was ik de mama met de grote baby die alle kleintjes zat te bewonderen!

Fijn weekend allemaal

Liefs Kirsten

Het lijkt ook wel dat het bij je eigen "kleine" veel harder gaat dan een ander. Maar je zit er nu natuurlijk bovenop.

Heerlijk om te zien he.
Yoëll wil ook alleen maar staan, rechtop zitten en alles maar dan ook alles mee maken.

Terug
Bovenaan