onze baby een huwelijkscadeu ???

hallo allemaal,

ik wil even iets vertellen,
wij zijn 5 jaar lang bezig geweest om zwanger te worden wat maar niet lukte,
veel onderzoeken gehad in het ziekenhuis maar er kwam nooit echt wat uit
alles was elke keer goed,
maar toch lukte het maar niet,

wij zijn een halfjaar geleden getrouwd en 1,5 maand later was ik oppeens spontaan zwanger.
(ben nu bijna 20 weken)
is dit nou toeval ?? of een soort huwelijkscadeu van God ???
hihi, kan soms nog steeds niet bevatten dat ik nu zomaar zwanger ben na 5 jaar

Groetjes Rebecca

Hoi,

Als eerste van harte gefeliciteerd!!!

Misschien was je door de huwelijksdag vol van gelukshormonen????
Onze kleine spruit is hoogstwaarschijnlijk ook tijdens de huwelijksnacht onstaan en dat geeft het toch wel een heel speciaal gevoel.
Ik hoop voor je dat je een fijne zwangerschap hebt en een voorspoedige bevalling t.z.t.

Evelien moeder van dylan en zwanger van de 2de 27+5 weken

rebecaatje gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik zie het niet als een geschenk van god, jij hebt zelf je kindje gemaakt en niemand anders :)

Door je huwelijk heb je je gedachten op iets anders gefocused dan op het proberen om zwanger te worden.
Doordat je er even niet mee bezig was is het spontaan gebeurd, je was ontspannen en er niet mee bezig waardoor het wel gelukt is.

Spanning en stress is een grote factor in het belemmeren van het zwanger raken.

Hallo,

nu bij ons gebeurde hetzelfde. We waren er nog niet echt mee bezig (moest eerst een operatie afwachten) maar direct na ons huwelijk was het raak. 17 september 2008 getrouwd en 15 oktober is dag 1 van de zwangerschap. ben nu 20 weken en 2 dagen. uitgeteld op 24 juli. En jij ? wanneer ben je getrouwd en wanneer uitgeteld.

Bij ons zeggen de mensen dat we een goed zegen hebben gekregen tijdens onze kerkelijk huwelijk. De pastoor is een goede vriend van ons en heeft tijdens de dienst met mijn sleep zitten wapperen. Schijnbaar een beetje erg, wat iedereen lag in een deuk. Dus toen we zwanger bleken te zijn heb ik aan de pastoor gevraagt wat hij gedaan heeft toen hij mijn jurk zo aan het wapperen was. Heeft hij een extra zegen gegeven onder de rok ??? hahahahaha.

Maar in ieder geval gefeliciteerd met je huwelijk en je zwangerschap. geniet er maar lekker van.

Groeten Jeanine

Hoi hoi!
Je kan er allerlei medische en psychische redenen  voor bedenken, maar als het bij jou aan voelt als een soort wonder moet je dat vasthouden.
zo denk ik er namelijk ook over.
Wij hebben een flinke periode van ellende achter de rug, heb in het ziekenhuis gelegen voor een chronische darmziekte waar ik dus niet meer vanaf kom.Dat terwijl  onze trouwdatum steeds maar dichterbij kwam, en ik kwam maar niet op krachten.Trouwdag geheel anders aangepakt, ingekort (wilde het niet afzeggen), nog even een brand in huis gehad waardoor  onze  oudste  dochter (5 jr) naar kinderpsycholoog moest, had er een flinke tik aan over gehouden, vervolgens 2 weken voor onze trouwdag werd de trouwauto gestolen en schoonouders die gewoonweg over alles commentaar hadden rond onze dag....
We wilden graag na de trouwdag nog een 3e kindje, dus ik ovulatietestjes gedaan...op de ochtend van onze trouwdag concludeerde ik dat ik een eisprong had...
Tja, en 2 weken later was ik overtijd en was ik zwanger....
Zie het echt als een nieuw begin na al die ellende...

Wens jou nog een fijna zwangerschap en een voorspoedige bevalling,
Groetjes Roos.

hoi allemaal,

wij zijn getrouwd op 08-08-08 en ik  ben 05-05-09 uitgerekend. dwz dat ik op 12-08 zwanger gemaakt ben. hihi :D dus ook bij ons gierden de huwelijkshormonen door ons lijf. wat een toeval dat we de enig niet zijn.

Terug
Bovenaan