Onze dochter Daantje is geboren...

In het bakje naast me ligt mijn dochter Daantje, gisteren met de keizersnede geboren, met precies 41 weken, 3360 gram en 51 cm, om iets over 2 uur s middags.
Ze zou eigenlijk de dag ervoor moeten komen met geplande keizersnee, maar vanwege spoedjes op de ok ging dat niet door, lang gewacht dus...
Het was nog even spannend want ze kregen haar maar niet uit mijn buik, duurde erg lang en er moest een tang aan te pas komen. Ook had ze in het vruchtwater gepoept en wat ingeslikt. Na veel geruk en getrek was ze eruit.
Ze moest een nacht op medium care blijven, ter controle. Ze was misselijk en had waarschijnlijk hoofdpijn.
Gelukkig ligt ze nu naast me, heel zoet en stilletjes.
Ik moet minstens tot vrijdag blijven (in WKZ in Utrecht), voel me bont en blauw maar ook heel gelukkig....
Allemaal veel succes nog!

Ahh gelukkig, daar is dan een berichtje van je! Van harte gefeliciteerd met Daantje!! 't Is dus wel even spannend geweest, begrijp ik, maar gelukkig is alles helemaal goed gekomen.

Hopelijk is het snel vrijdag, dan kunnen jullie lekker naar huis en gaan genieten. Heel veel geluk!!

Liefs

Gefeliciteerd!!
en wat een leuke naam! Als ik niet een vriendin had gehad die Danielle heette, dan had dit ook een van mijn favorieten geweest :)

Lekker genieten nu, en hopen dat je je snel lichamelijk beter voelt!

Liefs,

T

Ha mum-to-be,

We hebben allemaal met je meegeleefd hoor, deze week! Wat fijn dat alles nu achter de rug is, hopelijk knap je zelf ook lekker snel op. Fijn dat alles goed gaat met de kleine meid.

Laat alle zorg je lekker aanleunen en geniet van je kleine spruit!

Liefs

Eindelijk is ze er dan! Heb wel aan je gedacht de afgelopen dagen. Van harte gefeliciteerd!!
Een erg leuke naam :D

Fijn dat alles nu achter de rug is en laat je maar lekker verwennen. Lekker genieten samen!

Liefs

Terug
Bovenaan