Onze dochter Free is geboren!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi meiden,

Even laten weten dat ik maandag 17 december bevallen ben van een dochtertje FREE... (vermoedelijke bevallingsdatum: 30/12/'07)
Zoals ik eerder al schreef had ik last van vochtverlies, naar aanraden van verschillende mensen heb ik zondag dan toch even contact opgenomen met het moederhuis. Ik moest op controle komen, maar was er van overtuigd dat het om urine ging, hoewel het toch een andere geur had.
Uit onderzoek bleek toch dat het om vruchtwater ging, dus ik moest daar blijven.
Ik wist dat de volgende dag, dus maandag onze dochter zou geboren worden.
Dus heel spannend nog die nacht afwachten. De vroedvrouwen dachten dat het toch nog spontaan op gang zou komen, maar uiteindelijk hebben ze maandag toch even een handje toegestoken met een baxter en toen ging het allemaal heel snel.
Om 7.30u. hebben ze de baxter aangehangen en om 12.27u. is onze dochter geboren, dus dit is echt wel snel voor een eerste kindje...

We zijn vandaag thuis gekomen, was even heel emotioneel, maar we genieten nu volop!!!

Ik hoop dat jullie het allemaal goed stellen... Ga als ik een beetje meer tijd heb, zoveel mogelijk te lezen...

Heel veel succes voor diegene nog moeten bevallen en voor de anderen, GENIETEN zou ik zo zeggen, want het is echt uniek...

Liefs,
van ons!!!!

Nog even melden:
Ze woog bij de geboorte 3,120kg en meette 48cm
Ze zit bijna terug op haar geboortegewicht.
Daar ben ik heel gelukkig om, aangezien ik bang was dat de borstvoeding niet al te goed op gang kwam... maar het tegendeel is bewezen!!

hey hey

van harte gefeliciteerd met je dochter

geniet ervan en we spreken je wel weer als je meer tijd heb

groetjes soraya

Fijn dat je toch kan genieten!
Dat emotionele hoort er ook bij natuurlijk.. Ik heb vreselijk moeten huilen toen we net thuis waren uit het ziekenhuis :)

Gefeliciteerd met jullie dochter! Geweldige naam!

Lekker blijven genieten en fijn dat het zo voorspoedig gaat..

x Lies
Mama van Shenaya

Wat heerlijk dat het goed is gegaan allemaal. Hoe rook jouw vruchtwater dan, dat het toch eerst is verward met urine?

Ik heb nl ook vrij veel vochtverlies, maar ga er nog steeds vanuit dat het urine is.....

gr mama van MD

39+3

Van harte gefeliciteerd!!!!!!
Inderdaad lekker genieten.

Dat emotionele heb ik nog steeds hoor....kan om elk "dom "dingetje een paar tranen laten. Voel ik me wel een muts hoor, maar hoort erbij hihihiiihh.

Liefs Bertine

Hoi Febeke

Gefeliciteerd met je dochter!
Geniet er lekker van en een fijne kraamtijd!

Liefs Cindy

Hey Febeke,

Wat een heerlijk nieuws, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
Heel erg veel geluk gewenst samen!!!

Liefs, Lotte

Terug
Bovenaan