Onze dochter is geboren op uitgerekende datum!

Lieve moeders en nog wachtende moeders,

Onze dochter is zondagochtend ter wereld gekomen! Alles erop en eraan en gezond en het geluk gehad dat we met deze eerste kleine gewoon thuis zijn bevallen. Gewoon? Uiteindelijk vond men het te lang duren en is de ambulance gebeld. Toen de deurbel ging, perstte ik uit alle macht en kwam tegelijkertijd toch ons meisje uit zichzelf in de grote mensenwereld. En inderdaad........ mooiste meisje die we ooit hebben gezien! Dames geniet nog even van alles en vooral straks van jullie kleine spruiten!

@Tilly: ben ik nu dan toch nog sneller bevallen dan jij, of hebben we nu allebei dezelfde geboortedata van onze kinderen?

Gefeliciteerd!!!
Helemaal te gek dat je toch niet naar het ziekenhuis hoefde! Als je je maar even goed kwaad maakt! haha!

Geniet lekker van je dochter! Is de naam geheim??

x

Van harte Gefeliciteerd met jullie dochter! Welke naam heeft ze gekregen?
Fijn dat alles goed gaat& goed is gegaan.. toch boffen dat je niet met de ambulance naar het ziekenhuis hoefde! Geniet er nu maar lekker van!!

liefs

Van harte meid, geniet ervan! Het was zeker alles of niets voor je? hahaha... geen zin om naar het zkh, dus dan maar uit alle macht persen! Goed gedaan hoor!

Liefs

He lieve meiden, door alle hectiek (kan nog niet zo goed zitten achter de pc haha) vergeten dat ze Sophie Frederique heet en dat ze 3780gram woog (inmiddels iets afgevallen wat heel normaal is). Ze gaat super en bv geven is echt heel veel waard, want dat gaat super en het is toch echt een geweldig moeder-dochter moment! We genieten met volle teugen en een trotsere papa heb ik nog nooit gezien.

Liefs!

hey Irene,

Gefeliciteerd!

We zouden wel dezelfde geboortedatum hebben voor onze meisjes, zei het niet dat bij mij de boel zondag nog potdicht zat en ze nog niet met het echte inleiden konden beginnen. 2 x gel aangebracht en een nachtje in het ziekenhuis overnachten brachten de volgende ochtend dan toch de gewilde cm om de vliezen te kunnen breken en infuus aan te leggen. Al met al heeft de bevalling van 10 tot 5 geduurt en is het goed gegaan. Ook hier aan de bv, sinds gisteren met een tepelhoedje wat enorm veel verlichting geeft:)

Geniet van je meisje, ga ik ook doen ;)

liefs!

Terug
Bovenaan