onze dochter wil geen zelf gemaakt eten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben hier voor het eerst, ik zit met mijn handen in het haar

Onze dochter van 11 maanden wil alleen maar potjes eten en dan moet het wel olvarit zijn, ik heb ook andere potjes geprobeerd maar die wil ze echt niet en houd haar mond stevig dicht.

ik laat haar zoveel mogelijk ons eten proberen maar ze doet gelijk haar mond op slot

zelf laten eten al geprobeerd maar alles wat niet uit haar potje komt eet ze niet
gepureerd, geprakt en stukjes eten al geprobeerd maar ze weigerd het steeds.

Heeft iemand tips want het zo fijn zijn als ze al wat mee kon eten met ons.

alvast bedankt

groetjes phoebe

Hoi,

Je hebt het misschien vast al geprobeerd maar misschien een 3/4 potje 1/4 eigen gemaakt eten. En dat een paar dagen daarna half half.
Zodat ze de tijd krijgt om er aan te wennen.
Of je eigen eten in een olvaritpotje stoppen. moeilijk hoor ik heb hier helemaal niets van want ons dochtertje eet alles gelukkig maar dat lost jou probleem niet op.
Hoop dat je er wat aan hebt en wens je veel sucses.
Gr Louise

Hoi,

Misschien een rare vraag, maar geef je het haar uit een potje of van een bordje?
Ben net begonnen met groente en fruit voor onze dochter, maar doe nu alles al in een bordje
Misschien zou je inderdaad eens kunnen beginnen om te mengen en dan steeds meer op je eigen eten overgaan. En dan eerst in een olvarit potje en dan overscheppen waar ze bij is op een bordje zodat ze ziet waar het weg komt?
Pff, wel een lastig probleem hoor!
Succes!
groetjes,
Karlien

hoi hoi,

bedankt voor jullie berichtjes

ik geeft haar eten van een bordje en mengen heb ik al geprobeerd maar ze wil het niet

eigen eten in een potje doen dat heb ik nog niet geprobeerd dus dat ga ik eens proberen

het gekke is als wij eten kijkt ze naar ons eten en maakt dan duidelijk dat ze ook wilt maarja zodra ze het in haar mond heeft komt het er gelijk weer uit.

ja lastig is het wel haha maar we blijven proberen

groetjes phoebe

Terug
Bovenaan