Onze droom is helaas voorbij

Hallo,

Ik ben gisteren al ongesteld geworden. Totaal onverwachts ik had geen buikpijn of niks. Al 4 jaar zijn we hier mee bezig, twee x een bbz en dan 3 x ivf nu ben ik op.
Mijn vriend en ik hadden besproken dat het hierna stopt . Maar nu het zover is is dat maar moeilijk te bevatten. De wens om vader en moeder te worden is zo groot.
Ik weet even niet hoe we verder moeten. De een zegt je moet het proberen een plekje te geven en de ander zegt ik zou vragen wat je nog meer kan in het ziekenhuis.Volopig wil ik even niks, gewoon even tot rust komen.

Een verdrietige Denise

Ik ben er behoorlijk stil van nu ik dit berichtje van jou lees....ik weet even niet wat ik moet zeggen.....ik kan je wel zeggen dat het niet eindigd na de 3e....
sommige ziekenhuizen gaan zelfs voor de 4e, 5e poging en zelfs dan is  er kans dat je zwanger kan worden....dus wat betreft ...geef de hoop niet op....

Ikzelf zit nu ook in de wachtweek van mijn 4e IVF...

voor nu heel veel sterkte en geef de moed niet op.....

FF

Hoi

Jeetje wat een vervelend nieuws.Ik kan alleen maar
zeggen ga op je gevoel af in als   je nu even rust wilt
dan moet je dat even doen.
Kun daarna altijd nog zien of je verder wilt.Meid heel
veel sterkte voor de komende tijd.

Groetjes Anita

Lieve Denise,

Weet niet wat te zeggen als zovelen. Met zoveel goede moed begin je aan en doorsta je de ellendige behandelingen om jullie hartewens in vervulling te mogen laten gaan en dan dit..
Heel veel sterkte voor jou en je man. Jullie zullen zeker tijd nodig hebben om deze 3e niet gelukte poging te verwerken en voor daarna.. Ik hoop dat je omringd wordt met liefde en een schouder om op uit te huilen.

Dikke knuffel Scorpy

Lieve Denise

Ik weet ook niet goed  wat ik kan schrijven.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en zal voor jullie duimen dat er toch een wonder gebeurd, die er voor zorgt dat jullie wens kan laten uitkomen.
Sterkte, jullie allebei

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan