Onze droom... is niet meer.

Onze droom.....

Gister was er nog die droom,

een droom van groeiend leven.

Een kindje van ons tweeen is ons niet gegeven.

Spannende momenten van samen wachten.

Zou het worden wat wij dachten?

de hoop liet ons niet alleen,

maar vandaag is niets meer als voorheen.

Een droom doorprikt, een hart verlamd.

Een plekje moet worden gevonden, voor het verdriet dat ons

bevangt.

Maar de wil die blijft en stuwt onze tranen naar het licht.

Het licht waarin de morgen wordt geboren,

een morgen waar de zon weer achter de wolken weg zal komen.

En ons het licht laat schijnen op een nieuwe weg voor ons,

wellicht...

Wij hebben dan misschien geen kindje verloren maar zo voelt het wel... Het kindje wat er nooit heeft mogen komen.
Voor ons is het helaas over en uit.
Afgelopen maandag heeft mijn dappere mannetje een TESE behandeling ondergaan en helaas kregen wij na 1,5uur de uitslag dat er geen zaadcellen gevonden waren....
De grond werd onder  onze voeten weggeslagen, ons verdriet is onbeschrijfelijk... Onze droom voor altijd uiteen gespat!
We zullen moeten proberen om dit een plekje te kunnen geven.

Sandra

In 1 woord vreselijk.
Onbegrijpelijk, oneerlijk, waarom vraag je je af.
Ik wens jullie heel veel sterkte met het rouwproces. Klinkt zwaar maar zo is het wel een beetje.
Het allerbeste!

Groetjes Sharon

De hoop is onder jullie vandaan geslagen. Waar je bang voor bent, wordt waarheid. Je moet het inderdaad een plekje zien te geven maar moeilijk zal het zijn.

Ik wens jullie heel veel kracht toe en veel liefde voor elkaar.

liefs
talke

Wat verschrikkelijk!! Ik wens jullie veel sterkte toe om dit te verwerken.

Zijn er nog andere mogelijkheden om toch nog jullie droom te verwezenlijken? (het spijt mij maar ik ben niet zo bekend op dit gebied).

gr mama vanMD

hoi, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het sterkt ons dat er mensen zijn die meeleven...
Mama van MD, we zitten te denken aan de mogelijkheid om verder te gaan met donor.
Dit is wel een hele moeilijke stap, vooral voor mijn man dus we willen die stap zeker niet overhaast maken...

Groetjes sandra

Ik kan mij niet voorstellen hoe het is, maar kan me wel indenken hoe het moet zijn voor jouw man als jij een kindje draagt van donor-sperma.
Zo kort na jullie negatieve nieuws zal het nog moeilijker zijn om daar meteen over na te denken. Eerst zal de tijd aanbreken om dit te verwerken en een plek te geven.
Pas als dat volledig is gebeurd, denk ik dat jullie misschien open staan voor die mogeljikheid

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte!

gr mama van MD

Jemig! Wat een prachtig gedicht...........
Maar wat een afscuwelijk verhaal! Ik zit met kippenvel op mijn armen en tranen in mijn ogen!
Heel veel sterkte de komende tijd,
Liefs Rimke

Hallo

Het lijkt me idd echt vreselijk om zulk nieuws te horen en ik hoop dat jullie er goed over kunnen praten want dat is het belangrijkste.
Verder wil ik jullie heel veel succes wensen in  de beslissing die jullie zullen gaan maken.
Heel veel sterkte

Simone  ( mama van Kyra* 29 juni 2007)  

Terug
Bovenaan