onze droom valt in duigen!

na 16 maanden proberen zwanger te worden, kreeg ik afgelopen week te horen dat ik mijn baan kwijt raak, nu dus ook onze pogingen om zwanger te worden moeten stoppen, is niet verstandig om zwanger te worden tijdens deze onzekerheid, ik ben kapot van binnen, alles doet pijn, zo hard ervoor gewerkt, en dan krijg je dit! mijn vriend verdiend nu niet genoeg voor zijn 3tjes en ik nog geen nieuwe baan!! alles wat tegen kon zitten het laatste jaar zat ook echt tegen!! ik kan er niet meer tegen!!

he meissie!!!
kop op he!!! je hebt nu op dit moment al heel wat aan je hoofd ivm je vader!!
en wat betreft je werk je had toch nieuw werk gevonden????of is dat niet door gegaan,?  ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles heel snel goed komt bij jou!!! en dat komt het geloof me!!
en wat betreft het geld voor een kindje, jou kindje komt ook groot als het zover is en je zit nog in dezelfde situatie als nu, mijn vriendin heeft twee kinderen en heeft sociale dienst dus ook echt geen vetpot!! en die komt er ook meid, en mijn neef heeft drie meiden!! een meisje van 3 jaar en een tweeling van 2 jaar en die leven ook van 885,00 euro!!
dus dan moet dat jou ook gaan lukken meid!!!
ik weet dat je nu op dit moment er door zit, en je klote voelt maar eens gaat voor jullie ook de zon schijnen echt waar!!!
ik hoor je snel weer op msn,
dikke van wendy

Als je je baan kwijtraakt, kom je wel in aanmerking voor WW toch? Dan ontvang je eerst 70% van de laatst verdiende inkomen. En de arbeidsmarkt is nu erg krap, dus ik zou gewoon snel gaan solliciteren! Als je net of net niet zwanger bent, kun je echt wel een nieuwe baan vinden. Kop op hoor!

Ik zit met hetzlefde probleem, ik heb per volgend jaar geen baan meer. En toch gaan we door met zwanger proberen te worden. Heel eng, maar het komt vast goed.

gr Lot

Terug
Bovenaan