Onze eerste IUI.

A

Anoniem

Guest
Gisteren ben ik gebeld, dat ik na 5 keer dagelijks bloed heb laten prikken, ik dan (eindelijk) de LH piek had.
Dus vandaag onze eerste IUI, vanmorgen naar het ziekenhuis 9 uur moest mijn man "produceren" en om 10 over 11 was ik aan de beurt. Voor dat ik wist was het al gebeurd, ik weet niet wat ik had verwacht, maar geen idee dat het zo snel ging.
Nou heeft mijn man ongeveer 4 weken geleden bronchitus gehad en daarvoor antibiotica gehad en had natuurlijk toen ook koorts, toen hadden ze ons al verteld dat een paar weken daarna invloed zou kunnen hebben op de zaadkwaliteit en dat was dus ook zo. We weten dus nu al dat er weinig kans op een zwangerschap bij deze IUI, het aantal zaadcellen was 180.000, dat is dus erg weinig en dus weinig kans.

We zien het maar als proefdraaien voor het echte werk, gelukkig heb ik korte cyclussen, dus ik ben zo weer aan de beurt voor de 2de IUI.

hoi hoi,

toch wil ik je even succes wensen met deze iui.. je weet het nooit he? de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! duim voor jullie..
ik zelf moet vrijdag voor een echo en dan krijgen wij te horen wanneer wij onze eerste iui hebben..spannend allemaal..

Nou suc6..

liefs haag

We gaan hier met z'n allen toch keihard voor je duimen!

veel succes,
groetjes
mama Peet

HoI Hoi

Ook ik wil je even heel  veel succes wensen.Je
hebt er maar 1goeie nodig dus wie weet wonderen
zijn de wereld nog niet uit.

Groetjes anita

Ik sluit me zoals je weet volledig bij het bovenstaande aan! 1 is genoeg dus verlies niet de hoop!!

gr.Ing

Hoi Elles,

ik lees met verbazing je verhaal!

Ik zou afgelopen vrijdag mn 1e IUI hebben maar de gyn liet hem niet doorgaan omdat er te weinig zaadjes waren! (vond ie denk ik zonde van de poging).

Ook mijn man is een paar weken terug flink ziek geweest met hoge koorts.
Er waren 1 miljoen zaadjes, waarvan ongeveer de helft bewegend!

Ik moet nu weer w88 tot ik ongesteld word. Dan wordt eerst het zaad gecontroleerd en pas als dat goed is gaan we nog een keer IUI proberen..

Ik hoop voor jou dat het nu toch gelukt is!!

Liefs Janu

hoi,

het aantal zaadcellen wil niet altijd alles zeggen hoor.
je hebt idd maar 1 goeie nodig!!
bij mijn iui was het aantal zaadcellen ook niet heel geweldig(weet niet meer hoeveel precies)
maar ik was toch meteen zwanger en morgen wordt mijn zoontje alweer 1 jaar!!
ik zal voor je duimen!

gr sabine

Terug
Bovenaan