onze eerste onzeker

wij zijn zwanger..!
ons eerste wondertje gaat komen op 4 okt. als het goed is.
ik ben alleen zo onzeker of alles wel goed is.
kleine steekjes in mn onderbuik dood moe en de hele dag door plassen.
beetje vreemd maar t schijnt er allemaal bij te horen.
in mn omgeving nu 2 maal gehoord van een miskraam en ben bang dat ik de volgende ben...
is dit werkelijk allemaal normaal???

Nou wat jij beschrijft zijn allemaal goede tekenen!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Eerste keer wat spannend zeg!!!!
Je blijft onzeker tot je de eerste echo gehad hebt! Ik ben nu zwanger van de vierde en heb het nog! Ik heb ook 3 miskramen gehad dus ik vind het ook erg spannend! Je wil gewoon bevestiging en dat krijg je niet aan de buitenkant!

Zolang je geen bloedverlies hebt hoef je je nog geen zorgen te maken! en ook dan hoeft er niets aan de hand te zijn hoor! heb bij de eerste 12 weken bloedverlies gehad en nu is ze al 6 jaar!

Heb je je verloskundige op de hoogte gesteld? die kan een echo voor je regelen op korte termijn! dan weten jullie het zeker! maar de klachten die jij beschrijft die horen erbij!
Veel plassen omdat je baarmoeder al tegen je blaas begint te duwen! steekjes omdat er allerlei banden opgerekt worden, innesteling etc! en moe! tja je lijf gaat een verandering door! er gaat 2x zoveel bloed stromen door je lijf!
Geniet van deze mooie verrassing! jullie geheimpje!
Een bijzondere tijd! jippie!!!!!

hoera! gefeliciteerd! superleuk dat je zwanger bent!
onzekerheid is volgens mij een kwaaltje waar bijna iedere zwangere vrouw last van heeft.. heel normaal! Maar alle dingen die je beschrijft klinken heel bekend voor mij.. probeer te vertrouwen op je lichaam! en probeer ook een beetje te genieten van dit wondertje..

misschien ook wel nergens goed voor hoor.
alleen omdat mn zus een aantal keer achter elkaar een miskraam gehad heeft ben ik daar echt ontzettend bang voor.
boedverlies nog niet gehad, en uiteraard e verloskundige gebeld maar we kunnen niet eerder terecht dan 21 feb. dus nog 13 dagen wachten pff dat duurt nog zo lang haha.
ik geniet wel absoluut al van dit kleine minimensje van binnen het is ontzettend welkom ook al hadden we niet verwacht in de eerste ronde al meteen in verwachting te zijn,
doen jullie ook mee aan het initiatief van moeders voor moeders? ik ga vanaf maandag beginnen

Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Erg leuk... Wat jij beschrijft is volgens mij niets raars. Dus lekker genieten.
Ik heb me ook al ingeschreven bij moeders voor moeders, verder nog niets van ze gehoord maar heb me ook pas vrijdag ingeschreven.

Goeiemorgen dames.

Dank jullie wel voor jullie berichtjes het lucht wel een beetje op.
ik heb me vrijdag ochtend opgegeven voor moeder voor moeder nadat ik nog een test had gedaan voor de zekerheid. Werd in de avond al gebeld en vanmiddag om 4 uur komen ze al langs om spullen te brengen enz. Enz. Dus heel erg snel maar t lijkt me een mooi initiatief.

Terug
Bovenaan