onze eskimootjes gaan in de ontdooi

Hoi meiden

Hier een berichtje van een hormonale stuiterbal. Vanmorgen de echo gehad en het slijmvlies was bijna 11 mm dik, dus royaal boven het minium van 7 mm. Ben net gebeld dat onze eskimootjes (de cryo's) komende zondag in de ontdooi worden gezet. Ik mag maandag na half 10 bellen of alles goed gegaan is. Ik ga heel hard bidden hier dat alles goed gaat. Na 4 jaar gaat het wel eens tijd worden dat alles goed gaat..... toch...
Het zou fantastisch zijn, na 2 miskramen, overstimulatie, afgeblazen behandelingen.
Meiden....... ik ga nog ff doorstuiteren en ga zo beginnen met de progestan. Gaat weer lekker.... en dat in combi met de andere hormonen.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Ik hoop zo dat het nu goed gaat, Na 4 jaar mag er wel eens iets leuks gebeuren. Hopelijk gaat het ontdooien goed! Ik zal ook voor jullie bidden dat alles goed gaat.
hou ons op de hoogte!!!!

Liefs Ester

Hoi hoi stuiterballetje!!!

Wat spannend zeg!!
Ik ga vreselijk hard voor je duimen!
Hoeveel eskimootjes heb je in de vriezer liggen?
Gaan ze ze allemaal ontdooien? en hoeveel worden er dan mogelijk teruggeplaatst?

jee ik schiet je wel vol met vragen, hopelijk   vind je dat niet vervelend.
Ik ga zo hard met je mee duimen en bidden. Het mag je onderhand wel eens meezitten.

Hou je taai ondanks alle hormonen en spanningen

Liefs,
Peet

Lieve Lydia,

Jee wat spannend vandaag en morgen zeg....
Jouw eskimootjes worden vandaag uit de vriezer gehaald...

Ik ga vreselijk voor je duimen en kaarsjes laten branden!!!!

Toi toi toi!

Liefs,
mama Peet

Lieve Lydia,

Wat een geweldig nieuws !!
Vandaag worden ze ontdooid, morgen om half 10 weet je of alles is goed gegaan...
Spannend !!
Hoe waren ze ingevroren , apart of met 2 in een 'rietje' ? En hoeveel worden er ontdooid, 2 of in eerste instantie eentje en evt. nog een tweede als de eerste niet goed ontwikkelt.. ?? Bij ons zaten er van de 5 maar 2 samen in een zgn. 'rietje' de andere zaten only-the-lonely ingevroren
Laat je ze allebei terugplaatsen als ze evt. allebei goed zijn ?
Van onze laatste eskimootje hebben we morgen de uitslag (bloedtest) maar... ik ben er weer zo bang voor dat ik helemaal voor noppes naar Leiden op en neer ga (2 uur heen en 2 uur terug) dat ik vanavond een testje thuis ga doen........ ENG maar ik kan  / wil niet meer wachten ...ik word er GEK van !

Heel veel succes morgen, laat je ons weten of alles goed is gegaan (en wanneer je de uitslag hebt )

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan