onze hond

A

Anoniem

Guest
 gisteravond hebben we onze hond moeten laten inslapen. ze wilde pas naar 3 spuitjes gaan. ze was al ziek, maar de laatste dagen ging het heel hard.
ik hoop dat ze een mooi plekje heeft nu.
we zullen haar voor altijd in gedachten houden.

ach jarnos, wat naar voor je, vooral nu...

sterkte!

sannes

35 wkn

Hoi Jarnos,

Gecondoleerd, was jullie hond ziek??
Wij hebben in oktober onze hond laten inslapen en ik weet dus hoe moeilijk afscheid nemen is. Ook onze hond wilde niet gaan...maar uiteindelijk heeft ze zich over gegeven. Het is nu wel erg stil en rustig in huis zo zonder hond, maar voorlopig willen we geen andere. Ik wil graag dat de kinderen ouder zijn voor we een nieuwe hond nemen.

Meis, ik wens jullie heel veel sterkte met jullie verdriet.

Groetjes Odette

ach meid sterkte hoor.Zal wel wennen worden ,nu met die stilte in huis.

Wij moeten er ook aan geloven,onze hond is echt op.Hij is 15 en gaat steeds meer mankeren.Slijm spugen,slecht plassen,wil niet meer rennen.Slaapt erg veel.Gaat erg ruiken echt ouderdom.

Ik denk dat we hem volgende week gaan wegbrengen.Eerst nog weekje afscheid,vooral voor mijn kinderen.Die zijn 10,8 en 4 en hebben al heel wat meegemaakt op het gebied van overlijden.Dus moeten we daar voorzichtig mee zijn.

heel veel sterkte

Cindy34
26w5d

ja dat zijn geen leuke dingen. baal er behoorlijk van. het zal uiteindelijk wel wat slijten het verdriet, maar nu zit t steeds in je hoofd.
wel is het voor haar beter ze was echt op, maar het liefst mocht ze even oud als mij worden.
ze is een half jaartje ziek geweest (geen pijn). het blijft altijd een moeilijke beslissing wanneer je t moet doen.
ze is begraven op een mooi plekje.
cindy sterkte ermee volgende week.

Terug
Bovenaan