onze jengel-bengel...

A

Anoniem

Guest
natuurlijk is vooral hij nu zielig

maar ik word er echt knettergek van!!!!

Hij krijgt weer eens tandjes, maar heeft er meer last van dan ooit tevoren. Hij jengelt al continu de afgelopen week en vandaag kan hij alleen nog maar hard krijsen en aan mijn nek hangen.

Dus de ouwe stoffige baby bjorn maar weer van zolder gehaald en ik draag meneer weer de hele dag (de volle 9,5) kilo rond door huis omdat anders de buren ook knettergek van zijn gehuil worden.

Oooh kon ik die tandjes er maar uit kijken!

oh jee, da s balen. nou, toevallig heb ik vandaag ook de halve dag met yanick in de draagdoek gelopen. Gelukig maar 8,2 kilo :)
maar idd heel vermoeiend. Ik heb vandaag ook echt geen r**t kunnen doen. Ben maar snel gaan koken tijdens zijn middagslaapje en zit nu met eem   draaiend kind op schoot te typen.

hopelijk is die tand snel door bij berend!

zielig voor Berend en slopend vermoeiend voor jou!! Sterkte ermee. (hier ook at gerommel, vooral middagslaapje lukt afgelopen 2 dagen niet meer, waardoor jaap na uur piepend in bed te hebben doorgebracht, vanaf 16.45-17.00u pieperig door kamer gaat en liefst opgetild wil worden maar dat dan ook weer niet goed vindt)
Ik masseer de plekken waar de tandjes door dreigen te breken, of t helpt?? En chamodent 3x daags.
Laat die tanden maar doorbreken!!!
Groetjes mira

hier ook gejengel vooral bij het naar bed moeten gelukkig dit alleen overdag
maar goed ik heb een tweeling en als de één stil is gaat de ander wel weer haha maar goed Jasmijn heeft nog geen tanden en denk steeds zullen het de tandjes zijn? maar zie nog helemaal niks kan ook niet goed kijken trouwens wil ik haar lip naar beneden duwen steekt ze haar tong naar buiten Martin heeft twee onder tandjes en heeft er misschien twee dagen last van gehad maar goed nu weer   in een fase alles willen maar nog niet kunnen of misschien toch zijn boventandjes???? hadden samen vanavond dat ik ze naar bed  deed een slappe luier Martin voor het eerst zelfs tot op zijn rug blehhh
tja stereohuilen is het hier wel eens zeg ik altijd wat gezellig hè
 maar verder schatten van kindjes hoor

groetjes Elena moeder Jasmijn en Martin 18 maart 2007

Het hangt zeker in de lucht! Gistermiddag heb ik hem uiteindelijk een zetpil tegen de pijn gegeven omdat ik er zelf echt niet meer tegen kon.  Onze jengel-bengel heeft er ook vandaag nog steeds flink last van.

Gelukkig "mag" ik vandaag werken, hoe gek dat ook klinkt, maar jullie begrijpen me vast wel. Ik hoop voor jullie dat de tandjes van jullie kindjes er ook  snel doorkomen. Sterkte.

heel herkenbaar hoor, dat je weer "mag" werken!! Hoe heerlijk het ook is om met je mini-mannetje door te brengen, op dit soort dagen vreet dat zoveel energie, dat je graag ff helemaal wat anders wil, om vervolgens 's avonds weer optimaal van Berend te kunnen genieten!!
Sterkte ermee, groetjes mira

Terug
Bovenaan