Onze Jenne is geboren!

A

Anoniem

Guest
Op de uitgerekende datum, 25 oktober, om 21.01 uur is onze zoon Jenne Noah geboren! De bevalling is super gegaan, in 3 1/2 uur tijd had ik hem op mijn borst. En dat voor een eerste! Ik kijk er met een goed gevoel op terug en ben zelfs al aan het fantaseren of een tweede bevalling weer zo top zal gaan! Gister toen hij een week oud was voor het eerst naar buiten geweest, hij vond het heerlijk! We zijn nu dus echt heerlijk aan het genieten met z'n drietjes en hoop nog lang op die blauwe wolk te zweven!
Hoop dat het bij jullie ook zo goed gaat als hier. Genietse allemaal en zal snel weer even langswippen!

Liefs Renske en een knuffel van Jenne

Ooh Renske, gefeliciteerd!!  Weet je nog helemaal aan het begin (februari/ maart) dat we zoiets hadden van "Het zal eerst nog wel een keer mis gaan voordat we echt moeder worden"? De tijd is zo snel gegaan! En nu hebben we allebei een geweldige zoon na een snelle bevalling. Mijn moeder zei vorige week: "Het valt me zo op dat jullie het alweer hebben over 'de volgende'   en 'de volgende keer'..." Maar jij hebt dat dus ook wel een beetje
Geniet er lekker van, zeker met dit zachte herfstweer is het heerlijk om met die kleine te wandelen!

Groetjes, Renske

Hoi Renske,

GEFELICITEERD met de kleine Jenne.

Dapper dat je alweer aan een 2de kindje denkt.
Ik heb zo'n draak van een bevalling gehad dat ik er voorlopig echt nog niet aan moet denken. Phoehee, als ik aan de bevalling denk dan kan ik de pijn nog voelen.
Maar ja, een broertje of een zusje voor Tessa willen we toch ook wel graag, maar.......eerst maar van deze gup genieten en dan maar hopen dat ik over een tijdje al dat geweld daar beneden ben vergeten.

Geniet lekker van je kleine mannetje.

Kruimel (mama van Tessa 18/10)

Terug
Bovenaan