Onze jongens zijn geboren...

A

Anoniem

Guest
Hallo

Gister nadat ik om 15 uur een afspraak had bij de gynaecoloog waarin we gingen praten ivm de inleiding is alles zoals een achtbaan voorbij gegaan. Ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben en ook een verhoogde bloeddruk 140/100 en 1 eiwitplusje. Niet om iets om je druk om te maken maar ik moest wel blijven en de volgende dag zou ik ingeleid worden. Nou daar kwam niet looping van de achtbaan. Dit was iets wat we niet verwacht hadden. Jeetje morgen hebben we onze kinderen in de armen. Manlief naar huis gegaan om spullen te halen en om half zes kwam de arts de kamer binnen en dat het ook die dag wel kon plaatsvinden. Yeh ging ik weer ... looping. Ze wilde verder geen risico nemen met mij en qua praktisch kwam het hun ook wel goed uit. Ehhh nou dat is goed. Manlief opgebeld dat hij snel terug moest komen want om 19 uur zouden ze me vliezen breken en bekijken hoe het ging verlopen. Nou om 19 uur vliezen gebroken en toen had ik 4 cm ontsluiting. Half 9 vanzelf weeën gekregen en een beetje moeten meepuffen. Om half 10 werd dit heftiger en om kwart over 10 moest ik mee gaan persen. Om 22:43 is Milan geboren en om 23:09 Sem. Jeetje wat is dit snel gegaan. Alles gezond en alles erop en eraan. Wat een geluk....
Vandaag mochten we om 12 uur naar huis en ze zijn heel rustig en drinken in het algemeen goed. Ze hebben zich ook al wel van hun mannelijke kant laten zien want ze poepen de hele boel bij elkaar.

Nou de groeten en sterkte voor iedereen die nog moet bevallen.

gr angelique

Gefeliciteerd met je mannen!!!
Dat was wel vlot zoals alles ging maar je was er ook wel aan toe zolangzamerhand.
Nou geniet van ze (incl de luiers) en kom maar lekker even bij.

Liefs Monique

Gefeliciteeeeeeeeeerd  met jullie knulletjes!!

Inderdaad een behoorlijke achtbaan maar super dat jullie heerlijk thuis kunnen gaan genieten!!
Hou ons op de hoogte he! (fotootjes zijn altijd welkom...)

Liefs Lotte

Van harte gefeliciteerd!
Mogen jullie maar heel gelukkig worden!

Groeten Wendy

Hoi,

gefeliciteerd met de tweeling.
 leuke namen hebben jullie bedacht.

geniet er maar lekker van en veel geluk samen.

groetjes van miranda

Hoi Angelique,

GEFELICITEERD met de kleintjes Milan en Sem.

Wat fijn dat het nu zo snel gegaan is, het werd wel tijd hé, ze wilden maar niet komen.

Geniet lekker van ze en natuurlijk ook van de lekkere poep luiers die ze produceren.

Kruimel

Gefeliciteerd! Lekker dat het uiteindelijk zonder inleiden is gegaan zeg. En nu dubbel genieten. Oh, wat heerlijk 2 van die kleine mannetjes bij je.

Sylvie

Gefeliciteerd met je mannen
Wat heerlijk snel zeg !!
Gr Tanja

Terug
Bovenaan