Onze klauterkabouter

A

Anoniem

Guest
Levi klimt overal op (en valt dus ook overal af) doet alleen maar gevaarlijk,word er helemaal gek van. Het is niet zijn grote zus van 4 die was ookaltijd zo gevaarlijk en nog steeds. Ze zit altijd onder de blauwe plekken,bulten, schaafwonden het is net een jongetje terwijl het net een engeltje lijkt (zalook een fot van haar zoeken).
Onze oudste zoon is daarentegen heel rustig doet eigenlijk nooit gevaarlijke dingen dus Levi lijkt echt op zijn grote zus Noa.

Nou hier wat foto's van vanmorgen, uiteindelijk is hij tussen de stoel en de tekentafel van dekids gvallen en heeft nu een blauw voorhoofd.

en dit is mijn "jongens" dochter Noa

groetjes chimene

Wat heeft jullie Levi een ontzettend boevenbekje zeg. Vooral die foto waar hij als fotomodel op de stoel ligt is echt helemaal geweldis. En wat is Noa een mooie meisje. Met die blonde haren en bruine ogen, dat is 1 van de zeven schoonheden. En dan is dat ook zo'n klimmerd, erg leuk. Succes met je twee boefjes.

Hoi hoi,

Ik moest al lachen om de titel van dit topic. Wij noemen Bas onze 'klimgeit', maar 'klauterkabouter' klinkt ook wel heel schattig.

Vorig week zit ik bij het CB te vertellen dat Bas altijd overal bovenop klimt. Op dat moment zegt de verpleegkundige heel voorzichtig: "Kijk even achter je." Staat Bas bovenop een stoeltje met zijn armpjes in de lucht te zwaaien. Wist ze meteen waar ik het over had.
Ook Bas valt om de haverklap. Blauwe plekken zijn hier niet ongewoon. Zijn zus is wat wij noemen een brokkenpiloot. Zij zit ook altijd onder. Soms zou ik wel willen weten wat andere mensen denken als ze de beentjes van mijn kids zien.......

Gelukkig hebben de kindjes meerdere beschermengeltjes!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan