onze kleine beeb moet nog eventjes blijven zitten als het kan...

hoi dames

ik ben vandaag 39 weken zwanger dus kleine kan elk moment komen maar liever wacht hij eventjes

we hebben gisteren het nare nieuws mogen ontvangen dat mijn vriend zijn opa op 82 jarige leeftijd is overleden.
we stonden net op het punt om na de vk te gaan voor controle toen zijn moeder belde om het nieuws te vertellen.
hij was zondag met spoed weg gebracht omdat hij last van zijn hart had.
ze hadden daar voor hem een operatie gepland voor 3 omleidingen en een nieuwe hartklep. dinsdag moest hij van de hartbewaking af omdat er andere mensen aan moesten en hij stabiel was dus dachten we nou dat s erg goed nieuws.
dus gisteren geheel onverwachts werd hij onwel en is hij een iets acuuts aan zijn hart overleden.

dus jullie begrijpen denk ik wel dat als ik zou gaan bevallen nu dat niet echt een fijne timing is en dus alles heel dubbel is.
maar goed als hij komt dan komt hij. en in eerste instantie hoopte ik wel een beetje op een eerdere komst omdat ik veel vocht vast hou en rugpijn heb,
al begin ik wel zenuwachtig te worden en vind het ook eigenlijk best eng allemaal nu het zo dicht bij komt...

jullie allemaal nog sterkte de laatste loodjes...
het word hier al aardig rustig met alle mama's en mama's en spe ;)
bedankt voor het lezen van het verhaal

groetjes lee

Gecondoleerd en heel veel sterkte met de verwerking van het verlies.
Zou inderdaad lekker zijn als jullie kleine nog even blijft zitten. Lijkt me anders heel vreemd en onrustig.

Oh meid, gecondoleerd. Ik wens je veel sterkte toe. Ik snap dat je graag wil dat de kleine nog even op zich laat wachten. Ik duim voor je!

Sterkte

Liefs
Ingrid

Wat een naar verhaal, gecondoleerd.
Veel sterkte voor jou en je vriend.
En ook veel succes met de toekomstige bevalling, hopelijk wacht de baby nog even??
Lfs P.

Hoi Lee,

Wat een rottige omstandigheden zo. Gecondoleerd!
Het zou fijn zijn als de kleine nog even zou blijven zitten tot na de begrafenis / crematie. Aan de andere kant: is nieuw leven altijd welkom toch?
Heel veel sterkte de komende week!

Liefz Esz

Gecondoleerd met het verlies...
Sterkte en hoop voor je dat de beeb nog ff blijft zitten....

Hoop ook dat dem ijne snel komt haha....

Sterkte deze week

liefs Anneke

Veel sterkte met alles rondom het overlijden van je opa!
Begrijpelijk dat je hoopt dat de kleine nog even blijft zitten.

Wat je bevalling betreft, probeer er niet te veel tegen op te zien, het houd de boel alleen maar op en vertraagt je bevalling als je tijdens je bevalling angstig of bang bent.

Liefs Marina

gecondoleerd, ik kan me voorstellen dat het gevoel erg dubbel is.
mijn vriend had ook zo`n situatie, ik was bevallen en 3 dagen later overlijd zijn oom na een kort ziek bed.
op de begravenis komen ze je dan condoleren maar ook feliciteren. dit is zo raar, zo zie je maar weer hoe dicht het leven en de dood bij elkaar staan.
nou heel veel sterkte.

groetjes angelique

Terug
Bovenaan