onze kleine kletskous

Hebben jullie kindjes dit ook? Tyche kan ik echt zoveel kletsen niet normaal.. in de box tegen haar vriendjes van de mobiel, tegen papa en mama en vanmorgen om half 7 in haar bedje ook. Kei grappig. Haar broer en zus lagen dubbel van de lach en het was toch echt de bedoeling dat hun nog even bleven slapen. Maar we lagen dus allemaal op een andere kamer te lachen om onze kleine. Sweet!

Ook probeert ze te duimen. Soms steekt ze haar vuist/vingers/duim zo diep dat ze moet kokhalzen. Is dit bij iemand meer?

Groetjes Kirsten

ja leuk he.Ik had laatst een keer een vriendin aan de telefoon en marek zat naast mij in de wipstoel.Toen hield ik de telefoon voor hem en toen begon hij druk te brrabbelen tegen haar echt geweldig.
En inderdaad ook in de box tegen de konijnen volgens mij heeft hij daar al een afspraak mee gemaakt haha..
leuk he als ze hun handjes ontdekken marek die propt er het liefst twee tegelijk in haha..

hoe is het verder al ver met de voorbereidingen van de doop?

groetjes mira mv marek 12 wk

Hier is alles oke.. leuk dat je er naar vraagt. Met de doop zijn we nog niet zo heel erg bezig. Waarschijnlijk doen we na afloop een soepje die oma maakt en lekkere belegde broodjes. Dus die kun je nu nog niet voorbereiden haha. Nee het gaat hier zn gangetje. En bij jullie?

Groetjes Kirsten

hier gaat ook alles z'n gangetje.Marek groeit goed is alweer 6280 gr en ongeveer 62cm
Maar is inderdaad ook leuk gewoon een soepje en wat broodjes Las laatst al dat je al leuke kleertjes had gehaald voor tyche.
wij laten marek niet dopen die man van mij is namelijk echt anti geloof dus dan vind ik het voor ons een beetje schijnheilig.Wel wil ik marek straks naar een christelijke basisschool hebben   dan kan hij zelf beslissen of hij wel of niet gelooft toch.
Vanaf volgende week weer aan het werk bah zou deze week al zijn begonnen maar dat is wegens omstandigheden uit gesteld.
Ik spreek je wel weer! zit je ook wel eens op jantine's forum trouwens?
Je moet deze week toch ook weer voor prikjes of niet alvast succes

groetjes mira

en ik zou inderdaad niet alvast met de soep beginnen haha

Hey Mira,

Nou die Marek van jou groeit ook als kool! Ik had idd al leuke kleertjes voor Tyche gekocht.. maar niet echt standaard doopkleertjes maar iedereen die ze gezien heeft vind ze echt mooi. Het is een geel broekje en truitje met daaroverheen een donkerpaarse overgooier. Verder heb ik het best druk met werk huishouden en sinterklaas. (Voor de 2 oudste vooral). Deze vrijdag gaan we gelukkig weer een avondje uit.. verheug me er al weken op. Ik ben ook niet zo vaak bij Jantine's site te vinden. Gewoon omdat ik er geen tijd voor heb. Als ik even tijd heb.. even hier bijlezen, mn mail checken enzo.
Heb jij nog plannen voor het weeken en doe je ook iets met sinterklaas?

Groetjes Kirsten

Ps enge film gezien (lees topic 'enge film')

ja marek doet het goed op mama's melk haha..
klinkt in ieder geval leuk je kleertjes .wij doen ook aan sinterklaas ik heb nog een pleegzusje van 6 en mjn zusje de vriend heeft nog een dochtertje van 7 dus meer voor hun.We hebben ook een sinterklaas gehuurd zal mij benieuwen wat marek daar van vind.
zwarte pieten vind hij in ieder geval niet eng daar moet hij om lachen Komt mischien wel omdat een van z'n opa's heel donker is  en die zingt altijd gekke liedjes met hem en dat vind marek geweldig haha..
Hij krijgt trouwens volgende week woensdag weer prikjes zie er nu alweer tegen op.
Ik lees ook voornamelijk alles bij en reageer niet op alles hoor ligt eraan hoe druk ik het heb  .
Heb je topic trouwens gelezen erg he als er in films iets met kinderen is ik kan daar ook echt niet tegen zal inderdaad wel het moedergevoel zijn haha..
ik spreek je wel weer

groetjes mira

wanneer is tyche eigenlijk geboren dacht dat ik laatst las dat ze 19 augustus is geboren klopt dat?

trouwens veel plezier van weekend wij gaan volgende week een nachtje weg
een oom in breda wordt 50 dus om 'snachts weer naar huis te rijden zien we niet zo zitten wij wonen namelijk in hengelo ov.
Heb er aan de ene kant wel zin in nachtje hotel maar zie er ook wel tegen op om de kleine man bij mijn ouders achter te laten haha zal allemaal wel goed komen

Terug
Bovenaan