Onze kleine man heeft broncitis.

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

afgelopen weekend is onze kleine man ziek geworden. Hij begon zondag te hoesten, wat steeds erger werd. Ook was hij wat warmer dan anders. De nacht van zondag op maandag werd hij vaak huilend van het hoesten wakker en zijn neusje zat ook helemaal dicht. Tevens had hij een ontstoken oogje. Maandag was zijn temperatuur opgelopen tot 38.6! Als hij hoeste kwam zijn melk weer terug. De arme schat. Hij kon alleen nog maar hoesten en huilen.

Maandag zijn we s'morgens maar even langs de huisarts gegaan die wat op zijn longen hoorde. Ze heeft hem een antibiotica voorgeschreven, en we mogen hem twee maal daags paracetamol geven en zes maal daags zoutoplossing. Langzaamaan knapt hij gelukkig op, maar wat kan je er zelf beroerd van zijn als je kind ziek is zeg. De oudste twee zijn gelukkig weinig ziek, en als ze dat zijn kunnen ze daar zelf wel mee om gaan. Maar zo'n klein mannetje wat alleen maar tegen je aan wilt hangen, zo zielig. Hij slaapt nu al sinds zondagnacht tussen ons in. Dus pappa en mamma lopen met megawallen en hebben overal kramp van de ongemakkelijke houding waar in we slapen, maar dat hebben we er graag voor over.

Groetjes van Marloes

hey marloes ,das idd niet fijn zeg..hopen dat de kuur snel aanslaat en dat jullie manneke weer gauw de oude is..en jullie nachtrust ook weer goed gaat.

ons meiske is ook errug verkouden en nogal benauwd,ze heeft steeds een soort van gorgelend/rochelend(sorry vd taal)geluid in dr keeltje.
gisteravond moest ze zo erg hoesten dat ze zich zowat zou verstikken..eng hoor.nou ben ik vandaag na de dokter geweest en heb een antibioticakuurtje en een soort inhaler gekregen met daarop een lange tuit een soort babyinhaler..en das een hele strijd om dat bij dr te doen..maar ja als het maar helpt en beter wordt.

maar idd ik heb 10x liever t zelf dan je kleintje,maar ja dus maar extra knuffelen en vertroetelen..
beterschap met je ventje!!

Dank je wel hoor en jij ook beterschap met je kleine meid.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Wat zijn ze nog maar klein dan hè, als ze zo ziek zijn.

Onze Bas oefent voor zeehond en het lukt hem nog aardig ook, maar gelukkig is zijn neusje vrij, heeft hij geen koorts en eet hij net zo goed als anders. Alleen dat hoestje. Ik moet vrijdag op het CB zijn. Als hij dan nog zo hoest zal ik even laten luisteren, maar ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Zijn grote zus is ook verkouden.

Succes de komende dagen en nachten.

Groetjes, Karin

Hoi Marloes,
heel veel beterschap voor je kleine ventje toegewenst!
Groetjes van Sonja.

Terug
Bovenaan