Onze kleine meid Senna geboren!

A

Anoniem

Guest
Eindelijk was het zover!
na 5 dagen op zich te hebben laten wachten is ze dan wel erg snel gekomen.
Na de hele nacht weeen te hebben gehad die niet regelmatig kwamen, had ik om half 7 zoiets van bel de VK maar ik weet het niet hoor maar het kan wel eens heel snel gaan straks.
de Vk had het druk en kwam om 7.20.
op het moment dat ze binnenkomt heb ik naar mijn idee persdrang! de Vk loopt even naar beneden om dr tas te pakken en braken mijn vliezen ineens.
meteen een perswee en daar was ze dan! onze mooie dochter  Senna
de Vk had net haar handschoentjes aan, ze had haar navelstreng onder haar okseltjes door! leek erg apart.
ze weegt 3510 gram en is 50 cm lang! perfect dus.
wel is ze een beetje van slag door de snelle bevalling en is ze wat misselijk af en toe.
haar zussen zijn apetrots en kunnen niet bij haar weg blijven.

alle meiden die nog moeten wachten, heel veel succes!

Liefs Jenny (trotse mama van Ismay, Noa Lyn & Senna)

hoi hoi,,,,,,,,,,

eindelijk ben je bevallen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
echt leuk .
meisjes zijn meer dan jongens denk ik.

Liefssssssss
Rasil 39w5d

Gefeliciteerd! Ben zoooo blij voor jullie!

Geniet van jullie mooie Senna!

Liefs, Billie
40w2d

van harte gefeliciteerd. Een meiden gezin. leuk hoor. Ik heb er ook 3 op een rijtje, erg leuk. Daarna een jongen. ( en nu al 10 dagen overtijd, wacheten op de 5e duurd dit keer lang)

Hoi Jenny,

fijn dat ze er is! Gefeliciteerd! Ze heeft even laten wachten maar nu kan het genieten beginnen.

Groetjes Belle

gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
Het wachten wordt beloond....!

Geniet lekker van de komende tijd.

Liefs Theolien

Wow, wat een bevalling....

Gefeliciteerd met de geboorte van Senna. (kom zelf uit een meiden gezien, was altijd erug gezellig)

groetjes Petra, mama van Navara

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Senna!! Maar 5 dagen later, hahaha. Geniet er lekker van!

Liefs,
Nelly mv Dean & Lynn

Terug
Bovenaan