onze kleine prins is geboren.

hoi allemaal,

op donderdag 21-08-08 braken mijn vliezen om 7 uur 's morgens , toen belde ik het ziekenhuis want ik had al weeen om de 3 minuten. ik kon gelijk langs komen.toen ik in het ziekehuis aankwam was het inmiddels al 8 uur. nadat de verloskundige me had gecontroleerd bleek het dat ik al 8 centimeter ontsluiting had. om 8.30 mocht ik persen en om 8.33 was onze prins geboren. het was een hele snelle bevalling zonder complicaties net als mijn eerste bevalling. ik was eingelijk pas 2 september uitgerekend , maar ben dus met 38 wkn en 2dgn bevallen precies het zelfde als mijn eerste   bevalling   van me dochtertje 2 jaar geleden op 07-09-2006  was ik ook precies 38 wkn en 2 dgn en was het ook toevallig op een donderdag. voor de rest maken we het heel goed en genieten we lekker van de kraamtijd nu.

groetjes

Van Harte Gefeliciteerd!!
Geniet er maar van, kan zelf bijna niet wachten tot wij ook eindelijk ons kleine wondertje mogen aanschouwen.
Volgens mij ben je de 1e van de sept zwangeren die bevalt, heerlijk hoor.
Ik ben morgen pas 36 wkn, dus wij moeten nog even wachten.

Groetjes Marianne

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat leuk dat je net als met je dochter bent bevallen met 38w2d en jeetje wat een snelle bevalling. Geniet lekker van deze tijd!

Ook hier moeten we nog even wachten. Morgen ben ik ook 36 weken.

groetjes Joyce

Hartelijk Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje!!!!!!!!
Wat fijn voor je dat t allemaal zo vlot ging! Je kindje is de 2de 'septemberbaby' wel het eerste jongetje.
Geniet lekker van jullie gezinnetje, leuk een koningskoppel!
groetjes,Priscilla (volgende week wo. wordt m'n boeffie gehaald)

Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!!!

Goh nu  de beebjes uit onze maand zich al aandienen begint het echt spannend te worden he? We zijn echt eindelijk bijna aan de beurt... :)

Terug
Bovenaan